Lego je novom kampanjom ponovo pomaknuo granice

Nova kampanja poznatog brenda igračaka Lego potiče djecu da na kreativan način pokažu svoje emocije te kroz igru razvijaju socijalne i psiho-fizičke vještine
27.06.2022.
IMAGE SOURCE: Lego

Lego je naširoko poznat kao brend koji svakom novom kampanjom uspije otići korak dalje, iznenaditi, dignuti ljestvicu očekivanja i ta očekivanja svaki put opravdati. Riječ je o brendu koji vjeruje da je samo najbolje dovoljno dobro i koji ostaje vjeran svojim vrijednostima desetljećima unazad, nastojeći da svojim angažmanom inspirira i pomogne djeci da budu graditelji budućnosti. Novom kampanjom im pomažu da se izbore sa emocijama kroz igru.

Svi na određeni način osjećamo i percipiramo svijet oko sebe, ali djeca, s ograničenim vokabularom u usporedbi sa odraslima, imaju ograničen skup riječi kojima svoje emocije mogu iskazati. Stoga je Lego odlučio napraviti jednu kreativnu aktivnost kojom će pomoći djeci da ujedno razviju svoj vokabular i podijele svoje osjećaje s drugima tako što će ih doslovno izgraditi uz pomoć njihovih kocki.

Uputstvo je sljedeće: Dijete najprije treba uzeti jednu praznu teglu i napuniti je lego kockama. Kroz “izgradi svoje emocije” vježbu, djeca razvijaju socijalne vještine i istražuju različite psiho-fizičke karakteristike i njihove pojavne oblike, način na koji ih oni vide i shvaćaju. Aktivnost ih treba ohrabriti da te karakteristike, odnosno osjećaje nesputano dijele.

Sljedeći korak je izgradnja konkretnog osjećaja – korištenjem Lego kocki i naravno da nema podjele na ispravan i pogrešan način. Brend ohrabruje roditelje da puste djecu da svoje emocije izgrade sami, kao i da svoje kreacije naposljetku obrazlože. Tegla je zapravo simbol razgovora i može poslužiti kao sigurno mjesto za dijalog i zeleno svjetlo za apsolutno svaku emociju, a iako je namjenjena djeci, ova kreativna aktivnost je sjajan alat za prepoznavanje i nošenje s emocijama nevezano za uzrast. 

SAZNAJ VIŠE: