Kylie Jenner kupuje natrag svoj beauty brend

Vraća li se popularnost Kylie Jenner brenda? Kupuje natrag 51% udjela svog Kylie Cosmetics brenda kojeg je prodala Coty-ju.
16.09.2023.
IMAGE SOURCE: Pinterest, Kylie Jenner, Kylie Cosmetics
RECOMMENDED

Prošlo je vrijeme kad je Kylie žarila i palila beauty scenom, a do njezinih tekućih ruževa se jako teško dolazilo. Nakon uspjeha tekućih ruževa nije uspjela stvoriti niti jednu drugu mega popularnu beauty kategoriju s kojom bi širila brend. Ima ona još mnogo elana i zvjezdane moći (ako ne ona Kris Jenner sigurno ima). Vjerujem da se može vratiti na beauty scenu i ponovo osvojiti internet, no za to treba povući nekoliko bitnih poteza za porast popularnost osobnog Kylie brenda i Kylie Cosmetics brenda. Veza s Timothée Chalamet sigurno će pomoći s osobnim brendom, ali što će pomoći s beauty brendom?

Zašto Kylie Jenner kupuje natrag svoj beauty brend?

Kylie Jenner je i dalje vlasnica svog beauty brenda, ali većinski dio je prodala beauty hubu Coty. Coty je javna kompanija što znači da mjesečno i godišnje izvještavaju o svojoj bilanci na američkoj burzi. Drugim riječima stvarno financijsko stanje Coty brendova, pa tako i Kylie brenda je dostupno javnosti. 

Znamo da Kardashian-Jenner klan voli frizirati svoju pojavu i bogatstvo. Najbolji primjer je fijasko s Forbs magazinom koji je otkrio kako su informacije o zaradi Kylie Jenner brenda bile napuhane. Kad su podatci o zaradi javni kao što moraju biti kod javnih kompanija (onih koje se nalaze na burzi) to mora ugrožavati mogućnost kontrole Kardashian-Jenner imidža. Vjerujem da takav gubitak kontrole i nemogućnost manipulacije ne odgovara Kylie (čitaj: Kris Jenner).

Drugi dio je utjecaj popularnosti Kylie Cosmetics beauty brenda na osobni brend Kylie Jenner. Zbog postojanja svijesti u javnosti o lošoj prodaji Kylie beauty proizvoda, pada vrijednost Kylienog osobnog brenda. Otkako je Coty kupio većinski udio u kompaniji, promijenjen je laboratoriji u kojem se kozmetika proizvodi. Čini se da je promjena kvalitete išla s lošijeg na gore. Kupci su na to naravno loše reagirali. Mogli su se čuti komentari kako kvaliteta više nije ista, kako su se proizvodi pogoršali, a samo se promijenio dizajn i vizual. Kako su Kylie Cosmetics beauty brend i Kylie Jenner osobni brend tako usko povezani pad popularnosti jednog vuče za sobom pad popularnosti drugog brenda. Sigurna sam da je Kris Jenner, više nego itko iz te obitelji, svjesna kako čitav prihod i životni stil Kardashian-Jenner klana ovisi upravo o njihovoj visokoj popularnosti.

Postoji mnogo razloga zašto je ovaj potez kupnje vlastitog brenda jako dobar i važan za Kylie, no vjerujem da je glavni uzrok bio pad popularnosti osobnog Kylie brenda. Čini kako gledamo uživo ponovnu izgradnju Kylie brenda na svim platformama. Ako sam u pravu za koji mjesec ću pisati kako je novi Kylie korektor osvojio internet. Živi bili pa vidjeli.

SAZNAJ VIŠE: