Jeste li se i instantno zaljubili u nove Bottega Veneta parfeme? Iako ih ne možemo isprobati, imamo snažnu potrebu dodati ih u košaricu “na slijepo” iz jednostavnog razloga – dizajn bočica u kojima dolaze novi mirisi talijanske kuće definicija su objet d’art bočica koje bismo rado izložili na polici u dnevnom boravku. Opojni miris kojeg čuvaju još je dodatni benefit. Parfemske kreacije dolaze u kreativnim i inovativnim bočicama koje mogu biti i presudne prilikom kupovine novog mirisa. S obzirom na to da je posljednjih nekoliko godina beauty tržište zakrčeno jednostavnim, pročišćenim ambalažama pastelnih boja, među kojima svi nalikuju jedni na druge, posebne bočice koje čuvaju mirisne senzacije i više su nam privlačne no ranije. Trenutno maštamo o ovih šest parfema…
Courrèges Hyper
Prošlo je gotovo 50 godina otkako je Courrèges lansirao svoj prvi parfem. Zatim je 2021. kreativni direktor Nicolas de Felice vratio brend na tržište mirisa, a nekoliko godina kasnije predstavio je liniju parfema Hyper Courrèges s tri svježa mirisa, od kojih se svaki nalazi u potpuno srebrnoj bočici futurističkog stila, kako bi se dizajnom uklopila u povijest ove kuće. Kolekcija Hyper je sada nadopunjena novim mirisom Iris – uniseks kompozicija koja miješa drvenaste i cvjetne note. Iz brenda parfem opisuju kao mirisnu kreaciju koja pomiče granice klasičnog cvjetnog parfem, a nas je svakako osvojila futuristička bočica koja izgleda poput skulpture inspirirane svemirskim putovanjima. Po cijeni od 195 eura dostupan je na službenoj stranici brenda.



Bottega Veneta
Svi su poludjeli za Bottega Veneta parfemima čim su izašle prve fotografije. Matthieu Blazy radio je na njima godinama, a rezultat je pet mirisnih kreacija koje u posebnim bočicama izgledaju kao umjetničko djelo i predmet žudnje. Svaka bočica posveta je Veneciji – osim valovitog dizajna koji je posveta venecijanskoj laguni, staklo sadrži mjehuriće zraka kako bi se stvorio efekt ručno puhanog stakla, što je omaž stoljetnoj tradiciji puhanja stakla s Murano otoka. Za zlatni prsten oko grla bočice, Blazy je imao na umu dizajne Carla Scarpe, pokojnog venecijanskog arhitekta. Drveni čepovi odaju počast venecijanskim palačama, a svaka bočica dolazi na postolju od mramora Verde Saint Denis kojeg Blazy redovito koristi u Bottega Veneta buticima. Prava parfemska umjetnost čija cijena iznosi 450 eura.



Orebella
Bella Hadid također se okušala u beauty industriji i to s wellbeing brendom Orebella. Predstavila se s parfemima formuliranima bez alkohola, a svaki od njih je dvofazan, što znači da se moraju dobro promućkati kako bi se aktivirao miris. Dio formulacije su sastojci koji njeguju tijelo: ulje kamelije, badema, masline, jojobe i shea maslac. Druga faza formule sadrži mješavinu esencijalnih ulja i suptilnih mirisa, a na raspolaganju su tri uniseks mirisa: Window2Soul, Salted Muse i Blooming Fire. Ovi mirisi inspirirani su Bellinim sjećanjima, a bočice vintage dizajna nadahnute su bočicama parfema koje je koristila njezina majka. Nostalgično, eterično, ženstveno. Orebella iz SAD-a trenutno dostavlja samo u Veliku Britaniju, no najavljeno je skoro otvaranje novih tržišta.



MERIT Retrospect
Suvremeni parfem oblikovan prošlosti – ovako clean beauty brend Merit opisuje svoj novi miris. Komunikacija ovog brenda ide u smjeru minimalizma, a čiste i jednostavne formule i proizvoda protuteža su zakrčenoj ponudi na tržištu ljepote. Jednako minimalističkog dizajna je bočica parfema Retrospect koja je inspirirana siluetom vintage bočica i parfema iz devedesetih godina. Mekana i fluidna silueta posveta je prošlim vremenima i starim tehnikama koje su se koristile u svijetu parfema, a koje su korištene i prilikom izrade samog mirisa. On je slojevit, kompleksan i zamišljen kako bi se razvijao kroz dan – otvara se mekim notama bergamota i kruške, razvija u cvjetno srce jasmina, ruže i ljubičice te spušta u bazu vanilije, mošusa i mahovine za topli završetak.



Miu Miu
Prvi Miu Miu parfem predstavljen je 2015. godine i dizajnom te mirisom ostao je jednako atraktivan i danas. Parfem kombinira svježe note vodenog ljiljana uz drvene note naziva Akigalawood. Svježi, suvremen i ujedno klasičan karakter parfema dokazao je svoju bezvremenost, a jednako atraktivna je bočica inspirirana Miu Miu kožnim torbicama i uzorkom koji čini tijelo bočice, dok crveni disk na vrhu simbolizira vječnu zanesenost i mladenački bunt koji je u srži Miu Miu brenda.


Issey Miyake Solar Violet
Ovaj miris kao da simbolizira harmoniju i mir. Issey Miyake inspiriran je prirodom pa je i novi miris predstavljen ove godine veganski i rađen od 90 posto sastojaka prirodnog podrijetla. Ako volite krušku u parfemima, oduševit će vas Solar Violet koji kombinira cvjetne, puderaste i moćne note ljubičice zajedno sa sočnom kruškom i svilenkastim irisom. Bočica je također inspirirana prirodom i osvaja minimalističkom, suvremenom siluetom koja naglašava ljepotu jednostavnosti. Kapica parfema ne sadrži plastiku i rađena je od drva, a sama bočica izrađena je od barem 20 posto recikliranog stakla, što podcrtava posvećenost odgovornom djelovanju i slavlju prirodne ljepote.

