Kečap ili make up? MSCHF x Fenty beauty kolaboracija nam je privukla pažnju

Fenty beauty je u suradnji s umjetničkim kolektivom MSCHF izbacio set pod nazivom „Ketchup Or Makeup“ u kojem se nalaze vrećice ispunjene kečapom ili popularnim Fenty beauty sjajilom za usne
23.08.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram @fentybeauty

U moru već etabliranih i samoniklih make up brendova, nije se lako istaknuti. Beauty kampanje nam moraju privući pažnju, zaintrigirati nas ili nas jednostavno dobro zabaviti. Da je briljantna poduzetnica, Rihanna je već dokazala s vlastitim brendom Fenty beauty. Mikrofon je zamijenila beauty palicom što joj je izvrsno pošlo za rukom (vjerojatno zato još uvijek čekamo novi album). Međutim, nije dovoljno napraviti jednu revolucionarnu kampanju, već se uspjeh mjeri konstantnim dobrim i inovativnim idejama. Možda nije toliko revolucionarno, no Fenty Beauty je nanjušio kolaboraciju s neponovljivim umjetničkim kolektivom MSCHF te dostavio prvoaprilsku make up šalu četiri mjeseca kasnije.

Znate onu igru ruskog ruleta s gumenim bombonima gdje su neki bomboni standardnih voćnih i slatkih okusa, dok drugi imaju nezamislivo čudan i poprilično odvratan okus poput sline ili paste za zube?

Proizvođači bombona Jelly Belly osmislili su ovaj zabavan koncept pa u njihovoj „Bean Boozled“ kutijici svaki ukusni bombon ima svog mračnog blizanca. Pa tako ne znate jeste li uzeli bombon s okusom rođendanske torte ili onaj s okusom prljave vode iz perilice suđa. Otprilike je u takvom smjeru išla MSCHF x Fenty beauty kampanja. Kažemo otprilike jer vam Fenty ruski rulet zasigurno neće ostaviti gorak (odnosno, odvratan) okus u ustima.

@madeleine_white

What sick individual thought of this i just wanna talk #ketchupormakeup

♬ Anxiety Is My Boyfriend – HAVEN

Inspiriran kečapom, MSCHF x Fenty Beauty „Ketchup Or Makeup“ set sadrži šest identičnih vrećica koje izgledaju kao standardna vrećica kečapa. Neke od vrećica doista sadrže kečap, dok su druge ispunjene s najprodavanijim Fenty beauty  sjajilom za usne „Gloss Bomb“ u nijansi trešnje. Set se prodaje za 25 dolara i dostupan je na njujorškom pop up hotdog štandu ili na online službenoj stranici Ketchup or Makeup. The MSCHF je kolektiv koji je poznat po urnebesnim kolaboracijama, bilo da je riječ o stvarnim ili imaginarnim proizvodima. Nedavno je prodavao sladolede na ulicama New Yorka i Los Angelesa u obliku lica najvećih milijardera pod krilaticom „jedi bogate“.

https://www.instagram.com/p/ChkOwCRu8Sd/
SAZNAJ VIŠE: