Zanimljiv je i fascinantan izraz koji se ustoličio u našem jeziku i koji je više od riječi, vremenom prerastao u stanje uma. Postao je sveobuhvatni izraz koji je karakterističan samo za naš dio zemaljske kugle. Teško ćete objasniti nekome tko nije izvorni govornik hrvatskog jezika sve slojeve značenja riječi „pomalo”. S obzirom da se ne kaže uzalud da slike govore više od riječi, zašto to raspoloženje ne prenijeti vizualnim putem? Tim pristupom krenuli su Katja Madžar i Fabian Madžar, sestra i brat hrvatskih korijena koji u Njemačkoj vode fotografski studio Maviu.

Fotografija je njihova strast, jednako kao naša obala i način života karakterističan za Dalmaciju. Zato su jednom kampanjom ispričali ono što je riječima teško i učinili nas nostalgičnima i željnima ljetne fjake i vrućine. S konceptom kampanje ‘Pomalo’ na papiru, koja nosi srž dalmatinskog života, došli su njemačkom brendu Lust und Liebe, koji su predstavljenim bili oduševljeni i sve je zatim krenulo u realizaciju.
Kampanja ‘Pomalo’ kao posveta ljetnom dalmatinskom lifestyleu
“Naša priča počinje u Njemačkoj, gdje smo odrasli baveći se fotografijom, ali nikada nismo zaboravili korijene koje imamo u Hrvatskoj. Uvijek nastojimo pronaći načine kako kreativno istražiti i izraziti svoj osjećaj pripadnosti Hrvatskoj. Ovaj projekt bio je idealan za to. Kampanja “Pomalo” snimana je u Zadru koji savršeno odražava našu viziju dalmatinskog načina života.


Projekt nisu samo fotografije, već i oživljavanje uspomena i autentičnih iskustava koja ljeto na hrvatskoj obali donosi. Zadar, sa svjom povijesnom arhitekturom i prirodnim ljepotama, idealna je pozadina za stvaranje inspirativnog sadržaja. Tu se rado podsjetimo na djetinjstvo i ljubav koju nam pruža more“, govore Katja i Fabian koji su u kampanji koristili suvremeno donje rublje njemačkog brenda Lust und Liebe, u situacijama koje nostalgično podsjećaju na atmosferu i stanje uma zadarske obale. Kultura, moda, ljepota – sve je prožete kroz fotografije u kampanji koje se ističu analognim načinom snimanja, a sve uz pomoć domaćih talenata: Ana Kutija te Nina Sušac kao modeli. Video koji dodatno prenosi atmosferu potpisuje Pat Borriello, koji je mood kampanje i trenutke u Zadru zabilježio analognom kamerom.




Analogna fotografija je ono čime se fotografski duo ističe, a smatraju da prenosi puno više emocija i atmosfere od digitalne – “Naša kampanja se izdvaja kroz korištenje analogne opreme, što donosi osjećaj nostalgije i autentičnosti. Ova tehnika nam omogućava da se povežemo s prošlošću i istovremeno prezentiramo moderan stil života.
U fokusu je stvaranje nečega posebnog i drugačijeg, što se ne može lako replicirati. Filmska fotografija se ističe svojom jedinstvenom estetikom i karakterom. Svaki film ima svoj specifičan način prikazivanja boja, svjetlosti i sjena, što stvara emocionalnu dubinu koju je teško replicirati digitalnim sredstvima. Tako svaka snimka postaje dragocjena jer je ograničen broj kadrova na filmu”, objašnjavaju.



Inače, kampanja ‘Pomalo’ je samo početak projekata fotografskog studija usmjerenih na hrvatsko tržište. Ističu da su na misiji predstavljanja bogate kulture i načina života u Hrvatskoj, a ova kampanja simbolizira želju da kroz kreativne projekte istraže ljepote Hrvatske. Time, otvaraju prostor za suradnju s lokalnim talentima kao i s domaćim i internacionalnim brendovima.



Brend Lust und Liebe koji je prisutan u kampanji i s kojim su krenuli u ovaj projekt potječe iz noćnog života, gdje je nastala strast za zbližavanjem ljudi i slavljenjem života. Filozofija se nastavlja kroz brend: ujediniti ljude kroz zajednička iskustva i uvijek slaviti radost života. Njihova ciljana skupina su ljudi kojima su empatija, tolerancija i ljubav na prvom mjestu. Inspirirate druge, a u isto vrijeme dopuštate sebi da budete inspirirani. Ovoj se zajednici Lust und Liebe obraća šarmantno i autentičnim tonom, čime se vode i Katja i Fabian. Duo čiji rad ćemo nastaviti pratiti!


