Priča o Romeu i Juliji je prikazana kroz sve vizualne medije i svaki autor je dao vlastiti pečat glavnim likovima. Nama je zauvijek u sjećanju film iz 1996. godine s potpisom režisera Baza Luhrmanna koji je maestralno modernizirao glavne junake i stvorio nevjerojatnu fuziju emocije, glazbe i mode.





Modni aspekt ove priče je zaintrigirao fotografa Mateja Jurčevića i stilisticu Marcelu Vrček koji su Romea i Juliju smjestili u 90-e godine, ali na onaj sveprisutni Instagramski nostalgični način koji i dalje živi zahvaljujući profilima koji slave modne izričaje tih godina. U ovom slučaju su se Romeo i Julija vjerojatno susreli u nekom underground klubu 90-ih kada je techno još bio u začecima i kada je pokret tek bio u začecima.


Tragedija Romeo i Julija poslužila nam je kao podloga za eksperimentiranje unutar formata modnog editoriala. Stilski smo smjestili Romea i Juliju u devedesete, inspirirani mnoštvom subkultura i modnim pravcima tog vremena. Devedesete su nas posebno zaintrigirale zbog sudara undergrounda i mainstreama, a ova modna priča stvorena je u do-it-yourself duhu tog vremena.

Marcela je kroz styling kombinirala i spojila radove brojnih dizajnera poput Gale Borovic, Dip N Drip, y/Gia, Helen Kelen, Marije Kulusic, Petre Minjevic i Vicka Racetina. Iva Rukavina je kroz sve nijanse crvene, stvorila dramatične make-up lookove koji naglašavaju tragičnost sudbine Romea i Julije.


Dodatnu teksturu fotografijama smo dali kroz kombinaciju DIY tehnika printa i eksperimentiranja s AI tehnologijama. Tako da fotografije postaju kolaži nalik na spreadove DIY fanzina. „ – kazao nam je Matej Jurčević.


