Još jedan celebrity brend: Jared Leto i njegova skincare linija

Ako se pitate koji je trenutni trend među slavnim osobama, to je definitivno izbacivanje skincare brenda. U ovaj svijet ubacili su se i slavni muškarci pa uz Travisa Barkera i Brada Pitta, sada dobivamo i Jareda Leta u beauty svijetu
19.10.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram @jaredleto/ Twentynine Palms
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Baš kad smo pomislili da je došlo do zatišja izbacivanja skincare linija i da svi celebrityji koji su htjeli su već izbacili svoje proizvode, Jared Leto je upao u beauty priču. „Novi dan, novi celebrity brend“, gotovo doslovno. Kao da je bilo jučer da smo komentirali precijenjenu skincare liniju Brada Pitta i Travisa Barkera, dobili smo cijelu lepezu beauty proizvoda poznatog glumca Jareda Leta. Njegovi proizvodi su nešto jeftiniji od Brad Pittovih, ali se i dalje pitamo: što nam sve to treba?

„Nikada me stvarno nisu zanimali kozmetički proizvodi“, rekao je Leto tijekom nedavnog intervjua. „Ali mene zanima ideja da se brinemo o sebi na najprirodniji mogući način.“ Dakle, kao što smo i mogli očekivati, fokus je na prirodnim sastojcima. Proizvodi iz Letovog novog beauty brenda pod nazivom „Twentynine Palms“ sastoje se od pustinjskih biljaka poput indijske smokve, čime brend prodaje „surovu ljepotu“ pustinje Mojave. Što točno ove bijke mogu učiniti za vašu kožu, iskreno nismo ni mi sigurni. Razvijen u suradnji s Kate Forbes, direktoricom luksuznog kozmetčkog brenda Aesop, ovi skincare proizvodi su targetirani kao „čisti“ i „rodno neutralni“. To nas poprilično podsjeća na Pittov opis njegovog benda kao rodno neutralnog, a sačuvat ćemo riječi što mislimo o tome jer smo već dali svoj komentar o ovakvom targetiranju skincare linije.

Koja je cijena proizvoda?

„Twentynine Palms“ linija bit će lansirana 25. listopada i sadržavat će jedanaest proizvoda za njegu lica i kose. Među njima nalazi se krema za područje oko očiju od 97 dolara, čistač za lice od 39 dolara te maska za lice s glinom od 95 dolara. Reći ćemo samo onu čestu uzrečicu: „’Ko voli, nek’ izvoli“. Mi ćemo strpljivo čekati prve recenzije.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: