SEARCH

Što je zajedničko skincare brendu Brada Pitta i Travisa Barkera?

Dva potpuno različita muškarca iz svijeta poznatih i slavnih izbacili su svoje skincare linije koje su identične u jednoj jako bitnoj stvari. O čemu je zapravo riječ?
23.09.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Zadnjih se godina samo priča o skincareu. Došli smo do te razine svijesti da znamo koliko je važna njega kože i njezina zaštita te sukladno tome, kolike benefite imaju pojedini skincare proizvodi za našu kožu. Već kao papige ponavljamo „prije izlaska iz kuće stavi SPF“ i to je dobro. Naučili su nas da su UV zrake opasne i ako želimo zaštititi kožu i sačuvati njezin mladolik izgled, moramo koristiti SPF kremu. Ključna riječ ovdje je „mladolik“ jer skoro svaka žena pati na to. Kada je riječ o ženi, samo se o izgledu i priča te o tome koliko je uspješno zadržala svoj mladolik izgled s godinama (ali to je tema za neki drugi put). Zaključak: većina nas razmišlja o skincareu i ima koliko-toliko svoju rutinu njege koje se vjerno drži. I ne mislim da se prije trideset ili četrdeset godina nije razmišljalo o skincareu. Naprotiv, žene su se oduvijek (namjerno spominjem samo žene) mackale i trackale svim i svačim kako bi postigle istu stvar kao i današnje žene: mladolik i njegovan izgled. Ništa se nije promijenilo, osim proizvoda i broja koraka u rutini. Nekadašnja Nivea krema zamijenjena je s deset drugih proizvoda, i to možemo zahvaliti Koreji. Zapadnjačke žene poludile su za bijelom, njegovonim, čistom i elastičnom kožom Korejki pa su ove djevojke odlučile podijeliti „malu tajnu“svog uspjeha: skincare rutina od deset koraka. Tako su korejski brendovi stigli na zapadnjačko tržište, tako je porasla potražnja za što većim brojem raznolikih proizvoda i tako su celebrityji vidjeli priliku za novim izvorom zarade.

Nemojte me krivo shvatiti, izrazito je pohvalno brinuti se o svojoj koži i znati što joj je potrebno i što joj odgovara. I mislim da bismo svi trebali paziti na kožu lica pa makar da se samo sjetimo staviti SPF prije izlaska iz kuće. Kada sam spominjala benefite skincare proizvoda, tada sam mislila na aktivne sastojke koji se nalaze u istima. Aktivni sastojci ( kao što su peptidi, ceramidi, kiseline) su ti koji rade vidljive promjene i djeluju na određeni problem. Dakle, ako želite pokrenuti svoj skincare brend, targetirajte skupinu, kreirajte proizvode s aktivnim sastojcima koji će riješiti problem vašoj targetnoj skupini (na primjer, sprječavanje bora) te ubacite nekoliko njegujućih ulja i biljnih ekstrakta koji hidratiziraju kožu i – imate proizvod. Tako to rade poznati i slavni.

Ne postoji neki novootkriveni sastojak koji će napraviti revoluciju zbog koje će proizvod biti jedan jedini takav na svijetu. Svi skincare proizvodi su varijacije na temu, i neki brendovi to rade uspješnije i kvalitetnije, a neki malo manje uspješno. Zato i jest važno poznavati svoju kožu i saznati koji brend vam odgovara i kojem ćete vjerovati.

A celebrityji silno žele da baš njima i njihovim skincare proizvodima vjerujemo. Samo da se kupuje.

I najčešće su tu bile žene u igri (imamo Kim, Gwyneth  Paltrow, odnedavno i Kate Moss te Ciaru), a sada u vlak skincare kemijanja uskaču i muškarci.

Iznenadila nas je vijest da Brad Pitt izbacuje svoju skincare liniju. Da, čovjek izgleda fantastično za svoje godine, ali nemojmo se lagati, nisu mu skincare proizvodi pomogli u tome. Otprilike je u isto vrijeme glazbenik Travis Barker najavio da proširuje svoj wellness brend „Barker“ sa skincare proizvodima. Dakle, imamo dva muškarca u svijetu poznatih i slavnih koji će javnosti predstaviti vlastite skincare brendove namijenjene i ženama i muškarcima. Postoji li još neka zajednička poveznica ovih brendova? Krenimo redom.

Brad Pittov skincare brend pod nazivom „Le Domaine“ je clean, zero-waste, veganski brend. Gotovo svi sastojci uzeti su iz prirode, a cijeli koncept iza brenda govori o održivosti i recikliranju. Svi proizvodi nalaze se u recikliranim staklenim bočicama, a višekratni čepovi su izrađeni od hrastovine izrezane od ostatka vinogradskih bačvi za vino. Dakle, riječ je o zelenom brendu i kružnoj ekonomiji te održivoj filozofiji. Kužimo, mnogi brendovi kreću u tom smjeru što nije nimalo loše. No, koji sastojci čine Brad Pittov brend THE brendom? „Le Domaine“ sadrži dva aktivna sastojka: GSM10 i ProGR3. To su nama samo kombinacije slova i brojki, no poanta je da ovi sastojci imaju antioksidativna djelovanja te usporavaju starenje kože. Tako je, Brad Pittovi proizvodi su anti-aging, što nimalo ne čudi. Predivan muškarac s predivnim bočicama proizvoda koji pomlađuju, to se prodaje. Njegov brend nudi sljedeće proizvode: emulziju za čišćenje lica, serum za lice, kremu za lice i fluid.

Travis Barkerov wellness brend je u potpunosti fokusiran na ulje kanabisa za koje se pokazalo da ima ljekovita svojstva i da umiruje. Tako i svi skincare proizvodi unutar „Barker“ brenda sadrže ulje kanabisa. Jednako kao i Brad Pittov brend, „Barker“ je veganski i „clean“ brend. Dakle, to je još jedna zajednička crta. Travisova skincare linija sadrži: serum za područje oko očiju, masku za lice, čistač, dnevnu kremu za lice i serum za lice.

Međutim, zanemarit ćemo i veganski pristup kao sličnost između ova dva brenda. Vrijeme je da otkrijemo zašto ih uopće uspoređujemo. Njihova zajednička crta je CIJENA. I to ogromna cijena. Naravno, nisu cijene iste, Brad Pittova linija je znanto skuplja jer ipak sadrži malo bolje sastojke, ali za ono što Travis Baker nudi u odnosu na neke druge slične brendove, cijena „Barker“ proizvoda je smiješno visoka.  

„Le Domaine“ krema za lice košta 275 eura, dok je serum za lice vrtoglavih 350 eura. 350 eura za serum!! Brad Pitt kao da je kreirao proizvod koji jedino on može kupiti. S druge strane, Travis Barker za serum za područje oko očiju naplaćuje 130 dolara, a za čistač (običan čistač za lice) 90 dolara. Usporedbe radi, „Goop“ brend od Gwyneth Paltrow prodaje svoju kremu za područje oko očiju za 55 dolara, a cijeli mini set s njegujućim uljem, kremom za lice i kremom za područje oko očiju košta 85 dolara. Travisov ČISTAČ ZA LICE je 90 dolara.

Što možemo zaključiti? Ova dva gospodina napravila su skincare liniju koja je skuplja od bilo kojeg drugog brenda iza kojeg stoji žena (osim Kim Kardashian, njezine cijene proizvoda ne želim ni komentirati). Dečki znaju gdje je lova, a ona je u ženskom novčaniku. I sada se želim vratiti na to zašto sam se u prvom dijelu teksta obraćala samo ženama. Jer mi to kupujemo. Iako su ova dva brenda namijenjena obama spolovima, žene su i dalje te koje više brinu o njezi kože. Nije ni upitno da će muškarci također posegnuti za ovim proizvodima, ali na kraju su žene najveći potrošači. I ja vjerujem da i Brad Pitt i Travis Barker imaju to potajno na umu. Samo što su oni ovdje u većoj prednosti od „ženskih“ brendova: njihove će proizvode kupovati i muškarci. Realno, sve su to isti proizvodi, samo što roza bočica i Eva Longoria kao lice kampanje odbijaju muški rod i tako gube njih kao kupce. Ne postoje „ženski“ i „muški“ proizvodi. Pozicionirati svoj brend kao „genderless“ kao što je Brad Pitt učinio je zapravo totalna glupost. Ali djeluje jer i dalje u glavi imamo ideju o tome što smiju žene, a što muškarci koristiti. Pa ako je netko stavio etiketu „proizvod je za sve“ onda dobivamo zeleno svjetlo. A nitko nam nije rekao da to ne smijemo koristiti i da nije namijenjeno za naš spol.

Zato će „Le Domaine“ proizvode kupovati i muškarci koji žele biti poput Brada Pitta i žene koje inače kupuju skincare proizvode (i zato što je to Brad Pitt). I zato on može nabiti toliku cijenu. Kupovat će se kako god okrenemo.

SAZNAJ VIŠE: