Ivana Krmpotić i Ana-Marija Tomašić osvojile Grand Prix natjecanja Young Lions Croatia!

14.03.2022.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Young Lions natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom online natjecanju Cannes Young Lions. Pobjednice ovogodišnjeg natjecanja su mlade nade komunikacijske industrije- Ivana Krmpotić i Ana- Marija Tomašić iz agencije 404. Njihov projekt „Daruj toplinu“ osvojio je žiri i omogućio da ove mlade lavice otputuju u Cannes na svjetski festival kreativnosti!

U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) 70 je natjecatelja u parovima osmišljavalo rješenja u pet kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji Digital odnijele su Ivana Krmpotić i Ana-Marija Tomašić (404), ujedno dobitnice Grand Prixa, dok su drugo mjesto u toj kategoriji osvojili Kristina Kozić i Juraj Močilac (Real grupa). U kategoriji Media pobjednice su Lucija Drača i Maria Šimurina (Señor), a drugo su mjesto osvojili Lana Kršul i Tomislav Vranjković (Universal Media). Pobjednici su kategorije Print Petra Mikloš i Filip Latin (Imago Ogilvy), dok su drugo mjesto zauzele Rahela Dragičević i Lina Vidulin (Degordian).

Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji Digital Lucija Franić i Inga Đuđik (BBDO Zagreb) te Antea Franjić i Brigita Krog (Imago Ogilvy). U kategoriji PR ove godine nije bilo pobjednika, a finalisti su Vlatka Vidić i Filip Bahun (Millenium promocija) te Lucija Vuletić i Hrvoje Periša (Abeceda komunikacije). Finalisti su kategorije Print Karmela Arbanasić i Ivan Lampalov (I TO NIJE SVE! Creative Agency). U kategoriji Design nema pobjednika ni finalista. Predsjednik ovogodišnjeg žirija Igor Mladinović (Imago Ogilvy) objasnio je zašto u nekim kategorijama nisu odabrani pobjednici: „ Nismo željeli silom dodijeliti nagrade u svakoj kategoriji samo zato da nekoga usrećimo i damo mu lažnu sliku o kvaliteti njegovog rada. Nekada je izostanak nagrade veća korist za napredak i pojedinca i natjecanja, nego nagrada sama. Tako shvatiš da se moraš još više potruditi, a samo natjecanje dobiva na težini.“

Važna je posebnost natjecanja Young Lions powered by E.ON Hrvatska upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja E.ON Hrvatska i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za udrugu Društvo za oblikovanje održivog razvoja (DOOR) i njihova Centra za savjetovanje o energetskom siromaštvu, čija je svrha korisnicima na prihvatljiv način približiti tematiku energetskoga siromaštva, energetske učinkovitosti i održivosti. Sandra Koroljević, stručnjakinja za korporativne komunikacije E.ON Hrvatske i članica ovogodišnjeg žirija Young Lionsa, poručila je: „Energetika je dosta složeno područje i pohvaljujem mlade lavove jer su se uhvatili ukoštac rješavanja izazova energetskog siromaštva sagledavajući temu iz raznih aspekata. Tema poput ove zahtijeva integrirani pristup svih ocjenjivanih kategorija kako bi se polučio željeni pozitivan rezultat i rješenje koje će Udruzi DOOR omogućiti da postignu svoje ciljeve koji u ovim novim okolnostima dobivaju na još većoj važnosti. Drago mi je da smo odabrali rad koji ima potencijal za brzu realizaciju i stvarni učinak koji će donijeti veće dobro.“

Čestitkama pobjednicama se pridružila i Miljenka Kuhar, predstavnica Društva za oblikovanje održivog razvoja koja je naglasila da je „ovo natjecanje u mnogo čemu pomaknulo granice i pomoglo nama koji se već dugo bavimo klimatskom krizom da sagledamo izazove s kojima se svakodnevno susrećemo iz neke druge perspektive.“

Uz predsjednika žirija Igora Mladinovića, predstavnicu E.ON Hrvatske Sandru Koroljević i predstavnicu klijenta Miljenku Kuhar, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Dražen Bračić (Ascanius Media Croatia), Ana Petričić Gojanović (Priredba Studio), Lucija Potočnik (Degordian), Vladimir Preselj (Millenium promocija), Vjeko Srednoselec (Dentsu), Marko Šesnić (Studio Šesnić&Turković), Jurica Vuković (EuroART 93). Dodjele nagrada održat će se na Danima komunikacija u Rovinju, a više informacija o natjecanju i festivalu pronađite na linku: www.danikomunikacija.com.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: