Instagram profil koji otkriva fejkove: The Fake Birkin Slayer

Posljednjih desetak dana sve društvene mreže bruje o profilu koji je razotkrio brojne pznate osobe i influencerice koje se hvale sa svojim fejk Hermès torbama
27.02.2023.

Ovih dana influencerice (i influenceri) i drugi poznati ljudi s velikim brojem pratitelja ne spavaju mirno. Glavobolju im zadaje Instagram profil @thefakebirkinslayer koji je u desetak dana postojanja skupio preko 120 tisuća pratitelja koji nestrpljivo iščekuju svaku sljedeću objavu kako bi vidjeli tko je novi iz svjetskih jetseterskih krugova pod povećalom, i čije Hermès torbe nisu autentične.

https://www.instagram.com/p/CoukH3YO-kV/

Profil, iza kojeg se krije osoba koja me zamolila da mu/ joj ne otkrivam identitet, kaže da je posao kojeg se primila ”dangerous game”, a mnogi celebrityji koji su prozvani radi nošenja fejkova pozivaju svoje pratitelje da ovaj profil prijave zbog širenja neistine ili se opravdavaju i govore da su kupili fejkove od resellera ne znajući da se radi o fejkovima.

Uvjet da bi The Fake Birkin Slayer repost-ao i prozvao nekog je da se radi o javnoj osobi s puno pratitelja (i famoznom plavom kvačicom) i da je ta osoba objavila na svom profilu sliku na kojoj se hvali kopijom. Na meti su se našli ljudi sa svih strana svijeta, a na listi prozvanih su od reality zvijezda ”Selling Sunset”, ”Real Housewives of…”, holivudskih zvijezda koje si zaista mogu priuštiti originale, do influencerica kao što su Chiara Ferragni i njene sestre, koje su mega zvijezde na svjetskoj razini.

Kao što sam i ranije pisala, Kelly i Birkin dvije su torbe kuće Hermès koje su vladarice trona najprestižnijih torbica do kojih se ne može doći tek tako kad ušetate u Hermès butik.

Da bi vam jedna od ove dvije torbe bila ponuđena, morate sustavno dokazivati svoju ljubav i naklonost prema brandu, tako što ćete trošiti povelike sume novaca na ostale stvari (od posuđa i namještaja, do nakita i odjeće), ili ako ste u Parizu, možete se preko interneta prijaviti za termin za sutradan u Hermès Faubourg Saint Honoré koji po sistemu lutrije dodjeljuje stotinjak ”leather appointmenta” dnevno, dok se za te termine prijavljuje 150 tisuća ljudi dnevno.

Ipak, ako ste dovoljno bogati i moćni, kao i u svemu u životu- i do njih možete doći malo brže od ostalih klijenata. Oni nestrpljiviji do svojih torba dolaze resellerskim putevima i tad torbe plaćaju i 2, 3, 4 i više puta nego što one u butiku koštaju. Zato ne čudi da se svjetske jetsetterice rado hvale prepunim sobama, u kojima se nalaze čitave kolekcije ovih modela.

Nije dugo trebalo da ova tema postane trending na TikToku i Redditu i pokrene čitavu lavinu inspektorskih pregledavanja torba kako pravih, tako i fejk bogatašica s Instagrama. The Fake Birkin Slayer i fake torbe spomenute su čak 5 milijuna puta na TikToku, a sati materijala na ovu temu nastali su na Youtube-u od kad se pojavio ovaj profil.

Ima li smisla platiti torbu 10+ tisuća eura za najmanji i ”najobičniji” model ili od pedeset tisuća do pola milijuna eura za ove modele napravljene od egzotičnih koža i limitiranih izdanja? Očito da nema i to ne samo nama koji živimo normalne živote, već i ženama kojima takvi iznosi ne bi ni dotaknuli balans na računima, ali pitanje je- tko je ovdje lud?

U tržištu fejkova je problematično više stvari. Kupujući fejkove dokazano se financira terorizam i organizirani kriminal (na što TFBS profil stalno ukazuje)- a u proizvodnji istih sudjeluje odraslo i dječje roblje.

Mnogi su komentirali da mlade generacije žive u nadi da će postati zvijezde društvenih mreža i da će na njima zarađivati sumanute svote i tako si priuštiti glamurozan život, što se vrlo često dokazalo netočnim, već dobro odglumljenim, a kupnja i naslikavanja fake Birkinica takvim snovima ide u prilog. I odrasli, izgrađeni ljudi s karijerama u domeni društvenih mreža komentirali su posljednjih dana koliko je čak i njima bilo frustrirajuće gledati profile ljudi koji su ”nestvarno” bogati i koji su postigli financijski više od njih, kao i s kakvom lakoćom sustavno kupuju Birkinice i Kelly-ice jednu za drugom, i koliko su olakšanje osjetili sad kad su se uvjerili da ne treba vjerovati svemu što vidimo na internetu.

The Fake Birkin Slayer, kao i mnoge iskrene klijentice Hermèsa prozivaju one koji se hvale fejkovima i apeliraju na Hermès da ih se stavi na crne liste i javno osramoti, za primjer svima koji tek razmišljaju o nabavci fejkova.

Promjene u društvu, a pogotovo na bolje događaju se baby koracima, i koliko god nisam za sramoćenje ikog na bilo koji način, vjerujem da će medijski eksponirane osobe dobro razmisliti sljedeći put prije nego što krenu u ilegalni shopping, ako ne zbog vlastitog morala, onda iako da ne bi bilo javno osramoćeni i prozvani.

Završila bih ovaj tekst onim što su mnoge Hermèsove klijentice napisale po bespućima interneta- ”Aim high, work hard and be authentic”. Svima nam je poznat osjećaj kad se počastimo nečim što smo oduvijek htjeli i napokon uspjeli kupiti, i luksuzna kupovina bi trebala biti nagrada i podsjetnik za trud i rad kojim smo došli do toga. S fake predmetima se ne može osjetiti takav ponos i zadovoljstvo.

Text odobrio/ odobrila The Fake Birkin Slayer.

SAZNAJ VIŠE: