Instagram će postati još naporniji. Idu nove opcije

Platforma koju smo svi voljeli i koja već polako ide ka tome da je napustimo uvodi nove promjene. Predviđamo da će nam se scrollanje značajno smanjiti što i nije tako loše
06.10.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Ne znamo koliko vremena dnevno provodite na Instagramu i služi li vam uopće kao neka inspirativna platforma ili vam je (kao i nama) postao mjesto gdje najviše koristimo opciju „hide“. Gomila sadržaja koji ne želimo vidjeti a koje nam algoritam gura pod nos, ljudi s kojima nemamo ništa zajedničko a koje nam taj algoritam predlaže, velik broj videa koji su sklepani na brzinu i svi izgledaju isto. E pa pripremite se jer će po najavama Instagram postati još napornije mjesto. Meta je u posljednjem kvartalu prijavila pad profita za nemalih 36% što znači da će dodatno pojačati oglase kako bi nadoknadili taj gubitak. Spominje se opcija zbog koje će korisnici sigurno sve manje otvarati aplikaciju (dok je ne napuste zauvijek), a koja će postavljati oglase na profile korisnika.

Kada upišete ime nekog korisnika otvorit će vam se oglas, a tek onda njegov profil. Iz Mete su ovo objasnili kao priliku da kreatori sadržaja monetiziraju svoj profil što naravno nije slučaj. Ovo je način da Meta iznajmi vaše pratitelje i profil i da plasira reklame od kojih ćete dobiti neki manji postotak. Dugoročno će vas ti isti followeri napustiti jer traže vas i vaš sadržaj, a ne oglasnu ploču Instagrama. Testiranje ove opcije je već počelo u Americi.. Uživajte u ostacima dobrog sadržaja na Instagramu dok ne stigne na naše tržište.

SAZNAJ VIŠE:
Matija Pavleković
| 12.01.2024.