Hailey Bieber reklamira sjajni “glazed donut” ten, ali funkcionira li to u stvarnom životu?

Komunikacija brenda Rhode iza kojeg stoji Hailey Bieber, logično kreće od sjajnog tena koji osnivačica brenda vjerno propagira na svom Instagram profilu
03.08.2022.
IMAGE SOURCE: Rhode Beauty Instagram
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Nemam problem s celebrity beauty brendovima i mišljenja sam da svatko ima pravo prodati svoju priču i proizvod dok god ima zainteresiranih. Malo me iživcirala Kim Kardashian koja laže ljudima oko tretmana i zahvata koje je napravila i tvrdi da joj je koža zategnuta i potpuno glatka u 41. godini života zbog tri tretmana laserom i dobrog skincarea. Ako imate iti malo znanja o njezi kože, i ako ste došli u kasne 30-e ili ste u 40-ima, jasno vam je da Kardashian prodaje maglu. Brend joj je doživio flop na tržištu zbog jako visoke cijene i činjenice da su je ugledni beauty vlogeri “pokopali” u recenzijama. Svi koji su probali SKKN i koji nisu plaćeni za reklamu su izjavili da se radi o proizvodima osrednje kvalitete, a da je cijena suluda. Ipak, to što su SKKN proizvodi još uvijek dostupni na webu ne znači da se nisu uopće prodali. To znači da je Kim u prodaju pustila puno veću količinu od Hailey Bieber koja je rasprodala svoj asortiman u dva dana. Taj „Sold Out“ je u većini slučajeva također marketinški trik jer poznate osobe puste limitiranu količinu proizvoda koji će se garantirano prodati zbog broja pratitelja i onda se stvara hype rasprodanosti. Ako imate 30 milijuna pratitelja i u prodaju pustite 200 krema, male su šanse da tih 200 komada neće nestati sa stocka. Jako jednostavno.

Kad smo kod Hailey Bieber i brenda Rhode, obavijestit ćemo vas da je jučer napravila restock svojih proizvoda. Njene cijene su puno pristupačnije od onih koje ima Kardashian i targetira mlađu publiku koja ju prati i kopira. Djevojke u 20-ima žele imati njenu sjajnu kožu koja izgleda kao da nema pora. Hailey izgleda jako prirodno, zdravo i nenamješteno što se napokon uhvatilo kao trend među mlađim djevojkama koje su jedno vrijeme postale target publika za dermalne filere i sve zahvate koji se inače prakticiraju u kasnijim godinama života. Proizvod koji Rhode i sama Hailey najviše guraju je Peptide Fluid. Peptidi se koriste u kozmetici jako dugo, ali nam se čini da su sada opet u uzletu popularnosti i da su na tom mjestu za mladu generaciju potrošača zamijenili hijaluronsku kiselinu kao „it“ aktivni sastojak.

Rhode Peptide Fluid bi vam trebao dati sjajnu kožu koja izgleda kao „glazed donut“, dakle krafna koja je prekrivena glaziranim šećerom. Kupci ga po uzoru na Hailey, već miješaju sa svojim omiljenim tekućim puderima i pokazuju sjaj koji taj premaz napravi. Međutim, taj sjaj koji vidite na Instagramu traje ravno dvadeset minuta i onda se (logično) fluid upije u kožu i ten vam ne izgleda kao kod Hailey Bieber. Barem ne u naredna dva sata. Neki kupci se žale da proizvod nije vrijedan hypea i da se već nakon 10 minuta osuši na licu i nestane bilo kakav sjaj. Naravno da ima i jako zadovoljnih kupaca koji su „opsjednuti“ (tako pišu) s ovim proizvodom i kunu se u promjenu lica u 10 dana korištenja (što je upitno s obzirom na to da postoje znanstveni dokazi da vam proizvod ne može napraviti veću promjenu ako ga ne koristite neko vrijeme, ali ok).

Tu dolazimo do Instagram vs reality priče koja se vrti otkako je ove platforme. Kada je u trendu bio konturing, djevojke su bile šokirane što ta tehnika ne funkcionira uvijek u stvarnom životu i što nekad čak izgleda i nakaradno. Isti je slučaj s glazed donut tenom.

To je Instagram ten koji možete uhvatiti na videu ili na fotki. Šanse da ćete cijeli dan hodati gradom ili biti u večernjem izlasku s kožom koja sjaji kao na Instagramu su minimalne (da ne napišemo nikakve). Ovdje stvarno nije tema lažnog oglašavanja za koje neki optužuju Hailey, već jednostavno dobre marketinške priče koja se zavrtjela oko osnivačice brenda i njene savršene kože. Naravno da je svima jasno da Hailey Bieber ne koristi samo Rhode na svojoj koži i da ima pristup svim top dermatolozima u Los Angelesu, ali nisu ni usne Kylie Jenner punije od lip kita u boji mesa, zar ne? Rhode ima i ulja za usne koja svi hvale, od beauty blogera do kupaca pa ako želite biti dio ove nove Instagram beauty atrakcije, probajte s njima.

Poanta priče je: kupujte stvari koje vam se sviđaju ako ih možete priuštiti i ako vas je uhvatio hype. Bilo bi dobro da nisu skupe jer nema goreg od bacanja novca na neki „čudotvorni“ serum koji vam neće napraviti to čudo koje obećava. Bieber doista nije obećala ništa. Malo sjaja, jednostavnu kozmetiku sa svima poznatim aktivnim sastojcima i relativno pristojne cijene. Lažni dugotrajni sjaj je ionako moto Instagrama otkad je osnovan i to u svakoj kategoriji života, ne isključivo u kategoriji kože lica.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: