Inspiracija 2000-im ne ide nigdje ako pitate Hailey Bieber i Bottegu Venetu koji su napravili idealni „soft launch“ svog novog modela Orbit. Kako? Jednostavno. Poslali su par tenisica jednoj od omiljenih djevojaka gen Z generacije i pustili je da ih neobavezno prošeta po Los Angelesu i na svom Instagramu. Upalilo je jer svi pišu o modelu Orbit koji još nije ugledao svjetlo dana, a već se zahuktava potražnja iako je cijena nemalih 1000 dolara.
Ovaj model nas asocira na New Balance i ASICS siluete, a zasad dolazi u tri varijacije – crnoj, bijeloj i zelenoj koja nam je najprivlačnija i vežemo je za Bottegu kao zaštitnu boju brenda. Tkanje mreže na tenisicama je počast ikoničkoj Intrecciato tehnici brenda, a metalni kožni akcenti krase područje oko pete tenisice. Osnova dizajna je mreža koja je onda upotpunjena kožnim i sintetičkim panelima, a logotip brenda je decentno izveden na bočnoj strani tenisice. Pretpostavlja se da će službeni launch biti početkom rujna na Botteginoj stranici.