Ed Norton i Kith x BMW suradnja odlična su kombinacija

Modni brend Kith i BMW ostvarili su svoju drugu suradnju predstavljajući jedinstveni dizajn dvaju BMW modela koji dolaze s popratnom kolekcijom odjeće i dodataka
04.10.2022.
IMAGE SOURCE: Kith/ Instagram

BMW je uskočio u još jednu suradnju s Ronniem Fiegon, osnivačem modnog brenda Kith u stvaranju jedinstvene kolekcije i dizajna modela i4 M50. Odjeća i modni dodaci usmjeravaju sličan dizajn automobilima sa zelenom i karamel smeđom paletom boja  tipičnom stilu Ronnieja Fiega, a cijela kolekcija se sastoji od 51 komada. Lice kampanje je ni manje ni više nego legendarni Ed Norton, najpoznatiji po svojim ulogama u filmovima „American History X“ i „Primal Fear“.

Kao što je Ryan Gosling lice Guccija, tako je Ed Norton zvijezda Kith x BMW suradnje ističući popratnu kolekciju Kith odjeće i dodataka. Na fotografijama kampanje možemo vidjeti Nortona odjevenog u ko-brendiranu odjeću kako stoji pored dva BMW automobila kreirana upravo za ovu suradnju: i4 M50 i 1972 1602 Elekto.

Ova dva modela dizajnirana su povodom proslave 50. obljetnice prvog BMW-ovog električnog konceptnog automobila i drugog lansiranja BMW-a M. Modeli su završeni u Kith Vitality zelenoj boji i opremljeni su karamel smeđim interijerom. Proizvedeno ih je ukupno sedam, a samo će jedan biti dostupan javnosti kada se pronađe na aukciji putem Sotheby’sa od 7. do 14. listopada.

Što se tiče stretweara, u kolekciji se može pronaći raspon materijala od talijanske kože pa do Manteco vune. Dvostruke jakne, rani stilovi pletenine i trenirke od flisa dio su kolekcije koja pokazuje pravi „BMW lifestyle“. Dodaci također dolaze u obliku predmeta koji su usredotočeni na automobile kao što su kožni privjesci za ključeve, automobilske tablice i boce za vodu, a kolekciju upotpunjuju lifestyle komadi poput kišobrana, sunčanih naočala i sportskih torbi.

SAZNAJ VIŠE: