Daniel Craig i Loewe su se pokazali kao jako dobar spoj. Jučer je neočekivano objavljena nova jesenska kampanja brenda u kojoj glavnu ulogu ima James Bond. Craig se savršeno snašao u ovoj ulozi što će vam potvrditi i brojni komentari na društvenim mrežama. Ljudi žele vidjeti jake karaktere kao lica svojih omiljenih brendova pogotovo otkako su nepo babies zauzeli sav medijski prostor i stalno se ponavljaju u svim mogućim kampanjama. Daniel Craig je došao kao osvježenje i još jedan plus za Loewe koji ima jako dobru godinu s bezbroj viralnih komada i TikTok računom koji je (uz Marca Jacobsa) najbolji u kategoriji luksuznih kuća.
Daniel Craig x Loewe
Iza kampanje stoji poznati fotograf David Sims koji je čest suradnik J.W.Andersona. Craig u kampanji nose neke ključne komade iz jesenske kolekcije koja je nastala u suradnji američkim umjetnikom Richardom Hawkinsom. Hawkins je inače profesor slikarstva,a poznat je po eklektičnom izričaju u kojem kombinira pop kulturu i antičke motive. Ova kolekcija je ujedno i dokaz da muška moda postaje sve zanimljivija. Unatrag nekoliko sezona svjedočimo fantastičnim kolekcijama muške mode i moramo priznati da nas često i više intrigiraju od ženskih pret-a-porter kolekcija. Loewe ima jedan pomaknut pristup estetici i uvijek ćete prepoznati rad J.W.Andersona jer nije sramežljiv ili suptilan.


Njihova pletiva su postala broj jedan u svijetu high end mode kao i (logično) komadi od kože. Daniel Craig u kampanji tako nosi nekoliko šarenih džempera koji nas asociraju na ugly xmas sweater trend, ali i pilotsku oversized kožnu jaknu u kombinaciji s cargo hlačama i vojničkim čizmama. Ne smijemo zaboraviti široke hlače ukrašene motivima Hawkinsonovih slika koje su stilisti kampanje sparili s klasičnom svijetlo plavom košuljom. Na fotografijama i u videima koja prate kampanju 56-ogodišnji glumac je odradio vrhunski posao. Nadamo se da im ovo nije posljednja suradnja i da ćemo Craiga vidjeti na sljedećoj reviji kuće Loewe.

