Dani komunikacija ponovo ruše rekorde. Što se odvijalo tijekom tri festivalska dana?

Nekoliko tisuća ljudi ovaj se vikend okupilo u Rovinju kako bi sudjelovalo na jednim, jedinstvenim Danima komunikacija
14.04.2024.
IMAGE SOURCE: PRESS
RECOMMENDED

Svoja je vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije 11. travnja otvorio veliki festival tržišnih komunikacija, koji je u svom desetom izdanju tijekom tri festivalska dana rovinjskom hotelu Lone okupio nekoliko tisuća sudionika i veliku međunarodnu komunikacijsku zajednicu. Zabilježen je dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 12. travnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih zvijezda ovogodišnjega festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

dani komunikacija 2024

Iz organizacije su pojasnili da su apsolutna podrška i želja komunikacijske zajednice za ovim projektom ono što ih najviše motivira, a itekako je vidljivo je već pri prvom pregledu na inicijalne statistike festivala. Jedinstvena festivalska ponuda, visokokvalitetna produkcija i organizacija, s ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, te više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na 7 festivalskih lokacija.

dani komunikacija

Uz predavače glavne dvorane, sudionici su se prvi put u još čak tri festivalske dvorane mogli uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, od digitalnih tema i kriptovaluta pa sve do kreativnosti i odnosa s javnošću. Domaćim stručnjacima u tim su se razgovorima pridružili i regionalni, čime je bio ponuđen kvalitetan pregled kreativne i komunikacijske scene. Osim dnevnoga programa, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljivale su se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke.

predavanje

Jelena Fiškuš pojasnila je važnost strukovnih natjecanja kako za festival tako i za industriju u cijelosti: „Ponosni smo što se na pet natjecanja okupilo 518 projekata u izboru za nagrade, a na odabiru najboljih radilo je 118 članova žirija i odbora natjecanja. Natjecanja nisu korisna samo iz perspektive osvajača nagrada: učenje se događa i kada projekt ne ostvari željeni natjecateljski rezultat jer natjecanja pružaju itekako korisne povratne informacije, o radu, a zatim i o tržišnom kontekstu, daju uvid u domaću produkciju i velika su inspiracija. Jedva čekamo uručenja zlatnih, srebrnih i brončanih statua – vidimo se u glavnoj dvorani svake festivalske večeri!“

dani komunikacija organizatori

Osim korisnih tržišnih uvida, festival je ove godine ostvario važne teme te obilovao važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, neiskrenosti, fake newsa i obrazaca odlučivanja sve do strategija uspjeha temeljenima na ljudskom ponašanju. „Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje. A povjerenje je posvuda: vjerujemo da lift siguran, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše povjerenje nestane, izgubit ćemo puno“, poručio je planetarno popularni bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik Dan Ariely, koji se pridružio organizatoricama festivala kako bi predstavnicima medija rekao više o temi s kojom je isti dan stao na glavnu festivalsku pozornicu: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs.

dan ariley
SAZNAJ VIŠE: