Celebrity beauty brendovi postali su ključni segment industrije ljepote, a njihova sve veća prisutnost pokazuje njihov rastući utjecaj na ovom tržištu. Nije iznenađenje da su poznate face pri vrhu ljestvica najutjecajnijih beauty influencera – uz vlastite linije i formiranu publiku, imaju ogromnu platformu za predstavljanje svojih proizvoda. No, unatoč tome što su mnogi starstruck njihovom pojavom, dovoljno je malo da netko izgubi svoje mjesto na tronu, jer beauty tržište nikada nije bilo kompetitivnije.

Ariana Grande je pomela konkurenciju
Podaci za 2024. godinu otkrivaju nekoliko zanimljivih pomaka na sceni. Ariana Grande zauzela je vodeću poziciju i tako svrgnula Kylie Jenner s prvog mjesta, zahvaljujući iznimnom uspjehu njezinog brenda R.e.m. Beauty. Nakon što je 2023. preuzela potpuni nadzor nad brendom, Grande je pokazala što znači kombinirati kreativnost, priču i snažan marketinški trenutak. Njena limitirana kolekcija „Wicked“, inspirirana filmom u kojem utjelovljuje Glindu, izazvala je ogroman interes zbog popularnosti filma, koji je dobio i nominacije za nagradu Oscar. R.e.m. Beauty je prije nekoliko dana predstavio i novu Dreamglow kolekciju s novim nijansama njenih najpopularnijih proizvoda te nove serum highlightere.


Sestre konkurentice
Kim Kardashian uspješno se vratila na beauty scenu s novom linijom kozmetike Skkn by Kim. Linija, prepoznatljiva po minimalističkoj estetici i neutralnim tonovima, u samo jednoj godini okupila je preko 5,6 milijuna pratitelja na Instagramu. Tako se našla na trećem mjestu, odmah ispod svoje velike konkurencije i sestre Kylie. Kylie je uvijek aktivna, iako se u zadnje vrijeme više okrenula modi, ali redovito snima svoje makeup tutorijale na TikToku što joj pomaže da ostane relevantna. Njezin parfem izazvao je također veliki interes.


Celebrity influenceri kojima raste popularnost
Millie Bobby Brown, osnivačica Florence by Mills, po prvi je put ušla u top 10, zahvaljujući fokusu na inkluzivnost i estetiku koja privlači mlađe potrošače. Mario Dedivanovic, poznati makeup artist i osnivač Makeup by Mario, također je unaprijedio svoju poziciju na ljestvici i našao se na šestom mjestu, zahvaljujući svojoj stručnosti i stalnom angažmanu s beauty zajednicom. Ne smiijemo zaboraviti Selenu Gomez, koja je zauzela četvrto mjesto. Definitivno joj pomaže uspjeh na filmskom platnu, ali i misija Rare Beautyja koja slavi prirodnu ljepotu i jedinstvenost. Otuda i naziv brenda koji svakim novim proizvodom iznova oduševljava, što potvrđuje da danas nije dovoljno samo ime kako bi brend ostao relevantan. Potrošači traže više, žele da se brend zauzima za neke bitne vrijednosti, a na taj način se osjećaju sigurno i da brend ispunjava njihove potrebe.

TikTok zvijezde
Na ljestvici su se našli i neki influenceri kojima je to primarni opis posla, poput Mikayle Nogueire, koja usprkos brojnim skandalima ima sigurnu poziciju na top ljestvicama. Na 10. mjestu je i Shime Katouzian, što u ovom slučaju reprezentira engagement i reach koji pružaju za klijente. Mikaylin najveći “nemesis”, Jeffree Star, je na sedmom mjestu, točno iznad nje, iako njega ne možemo ubrajati u ovu kategoriju s obzirom da ima svoj brend, ali ipak je TikTok njemu dao veliku prednost nakon Youtube-a jer je na toj platformi napravio veliki povratak.
@mikaylanogueira GRWM TO GO ON A DATE! #grwm #date #datenight #makeup #beauty
♬ original sound – Mikayla Nogueira
Rastući broj slavnih koji lansiraju beauty brendove dokazuje da ovo tržište ima još mnogo prostora za rast. No, uspjeh neće ovisiti samo o imenu – ključ će biti u autentičnom pristupu, kvaliteti proizvoda i emotivnoj povezanosti s potrošačima. Pobjednici će biti oni koji razumiju potrebe modernog potrošača i imaju priču koja nadilazi sam proizvod.
