Aman Resorts otvara nove hotele koji će biti povoljniji

Janu je osmišljen kako bi pružio iskustvo koje ide korak dalje - iskustvo koje povezuje dušu putnika s lokalnim okruženjem i kulturama
03.04.2024.
IMAGE SOURCE: Janu/@januhotels
RECOMMENDED

U svijetu luksuznih putovanja, Aman Resorts zauzima posebno mjesto kao sinonim za ekskluzivnost i beskompromisni luksuz. Njihove nekretnine, rasprostranjene diljem svijeta, pružaju gostima iskustva koja nadmašuju očekivanja, ali često po cijenama koje su izvan dosega većini putnika. Međutim, promjene u ukusima putnika i tržišnim zahtjevima nagnali su Aman da razmisli izvan okvira svoje tradicionalne ponude. U skladu s tim, upravo su otvorili hotel sestrinske tvrtke, Janu.

Janu

Prvi Janu hotel otvoren u Tokiju ovog ožujka

Janu, što na sanskrtu znači “duša”, predstavlja novi pravac za Aman Resorts. Dok Aman simbolizira mir, Janu je osmišljen kako bi pružio iskustvo koje ide korak dalje – iskustvo koje povezuje dušu putnika s lokalnim okruženjem i kulturama. Za razliku od klasičnog koncepta Amana kao privatnog utočišta, Janu će poticati druženje među gostima i lokalnim zajednicama.

Prvi hotel pod ovim novim brendom već je otvoren u središtu Tokija. Smješten na nižim katovima luksuznog stambenog tornja, ovaj hotel nudi 122 sobe i poziva goste da istražuju lokalno okruženje. Umjesto izolacije, Janu promiče interakciju, pa čak i sudjelovanje u lokalnim aktivnostima. Ideja je stvoriti dublje veze između gostiju, destinacije i lokalnih zajednica.

hoteli

Koncept Janua odražava širu promjenu u industriji hotela. Sve više putnika traži autentična iskustva, umjesto standardiziranih luksuznih usluga. Ovo se ogleda i u drugim brendovima koji su uočili ovaj trend. Na primjer,1 Hotels je lansirao Treehouse, zabavnu alternativu njihovom ekološkom životnom stilu smještenu u New Yorku, Miamiju i Los Angelesu, dok su divovi poput Marriotta i Hiltona već desetljećima prisutni na tržištu s energičnim Moxyjem i minimalističkim Canopyjem.

Japan

Tokijo

Ono što Janu čini posebnim je naglasak na inkluziji. Umjesto samo posjećivanja lokalnih znamenitosti, gosti Janua pozvani su da aktivno sudjeluju u životu zajednice. Ovo se vidi u planovima za druge hotele Janu, koji su najavljeni u Crnoj Gori, Saudijskoj Arabiji i Japanu… Iako će Janu dijeliti neke karakteristike s Amanom, poput sofisticiranog dizajna i visokokvalitetnih usluga, bit će ključne razlike u načinu na koji se gosti uključuju u iskustvo boravka. Dok Aman pruža privatnost i ekskluzivnost, Janu će poticati socijalizaciju i interakciju.

resorts

Jedna od najvećih atrakcija Aman Resortsa su njegovi vjerni obožavatelji, poznati kao “Amanholičari”. Ti putnici vole istraživati različite nekretnine i sakupljati suvenire koji su specifični za svaki hotel. S otvaranjem Janua, očekuje se da će se pojaviti nova generacija “Januholičara”, privučena novim konceptom i pristupačnijim cijenama.

putovanja

Otvaranje Janua predstavlja važan korak za Aman Resorts. To je odgovor na promjene u ukusima i potrebama putnika, kao i na širu evoluciju u industriji hotela. Janu obećava pristupačnije, ali jednako autentično iskustvo, koje će privući putnike svih dobnih skupina i osigurati da se brend Aman i dalje prilagođava dinamičnom svijetu putovanja.

SAZNAJ VIŠE: