Izašle su prve informacije o seriji koja je uvod za “Game of Thrones”

Ova nadolazeća serija odvija se stotinu godina prije događaja prikazanih u "Igri prijestolja"
20.06.2024.
IMAGE SOURCE: @gameofthronesnotofficial
RECOMMENDED

Serija “A Knight of the Seven Kingdomspredstavlja najnoviji dodatak sveobuhvatnom svijetu Westerosa, služeći kao spinoff iznimno popularne serije “Igra prijestolja”. Ova nadolazeća serija, koja se temelji na noveli “Vitez lutalica” Georgea R. R. Martina, odvija se stotinu godina prije događaja prikazanih u “Igri prijestolja”, uvodeći gledatelje u rano doba Targaryen vladavine kada sjećanje na posljednjeg zmaja još nije izblijedjelo iz živog pamćenja.

“A Knight of the Seven Kingdoms” vraća nas u Westeros

Priča prati avanture Ser Duncana Visokog, poznatog i kao Dunk, mladog i hrabrog viteza koji, unatoč svojoj naivnosti, posjeduje iznimnu odanost i čvrste moralne principe. Njegov suputnik je Egg, njegov štitonoša, koji je zapravo princ Aegon Targaryen, budući kralj Aegon V. Njihovo prijateljstvo i zajednički put predstavljaju središnju nit serije, donoseći gledateljima priču o odanosti, hrabrosti i izazovima koje nose njihove titule i uloge u svijetu punom političkih intriga i sukoba.

Serija se počela snimati u Belfastu, što je lokacija poznata po svojoj bogatoj produkcijskoj povijesti, uključujući i rad na “Igri prijestolja”. Produkcijska ekipa uključuje niz iskusnih profesionalaca iz filmske industrije. Sarah Adina Smith i Owen Harris su zaduženi za režiju, svaki sa po tri epizode, dok će Harris također biti izvršni producent zajedno s Ryanom Condalom, Vinceom Gerardisom i Sarah Bradshaw. Sam George R. R. Martin, autor književnog predloška sudjeluje kao scenarist, osiguravajući da serija ostane vjerna izvornom materijalu.

Game of Thrones

Glumačka postava obuhvaća talentirane glumce poput Petera Claffeya, Dextera Sol Ansella, Finna Bennetta, Bertieja Carvela, Tanzyn Crawford, Daniela Ingsa i Sama Spruella. Njihove uloge donose život likovima iz Martinove knjige, uključujući članove moćne Targaryen dinastije kao što su Aerion, Baelor i Maekar Targaryen, te druge važne figure kao što su Ser Lyonel Baratheon i Tanselle.

Radnja serije je smještena u doba kada su Targaryeni još uvijek čvrsto držali Željezno prijestolje. Gledatelji će svjedočiti razdoblju punom političkih spletki, dinastičkih borbi i osobnih sukoba. Ser Duncan Visoki i Egg putuju kroz Westeros, suočavajući se s opasnostima i neprijateljima, dok istovremeno grade svoje prijateljstvo i suočavaju se s vlastitim sudbinama. Dunkova skromnost i hrabrost često su u suprotnosti s Eggovim plemenitim porijeklom i skrivenim identitetom, što dodaje dubinu i složenost njihovim likovima.

Game of Thrones

Očekivanja za “A Knight of the Seven Kingdoms” su velika, s obzirom na to da dolazi iz svijeta “Igre prijestolja”, koji je već osvojio srca milijuna gledatelja širom svijeta. Fanovi se nadaju da će nova serija donijeti jednaku razinu kvalitete, drame i vizualnog spektakla koji su obilježili originalnu seriju. Produkcijski tim, s talentiranom glumačkom postavom, ima zadatak prenijeti bogatu povijest i složene odnose koji karakteriziraju svijet Westerosa.

Serija “A Knight of the Seven Kingdoms” pružit će dublji uvid u povijest Westerosa, istražujući događaje i likove koji su oblikovali budućnost ovog fantastičnog svijeta. Dok Dunk i Egg prolaze kroz svoje avanture, gledatelji će imati priliku vidjeti kako su se razvijale političke i društvene strukture koje će kasnije igrati ključne uloge u “Igri prijestolja”. Ova serija obećava biti uzbudljivo putovanje kroz vrijeme, pružajući obožavateljima priliku da još jednom urone u svijet pun intriga, heroizma i magije.

SAZNAJ VIŠE: