Znate li koliko je Zara zaradila u 6 mjeseci?

Inditex grupacija koja ima najpopularnije high street brendove je zabilježila veliki rast u prodaji u prvih šest mjeseci 2022.
15.09.2022.
IMAGE SOURCE: Zara

Ako ste mislili da su ljudi usporili sa shoppingom i da jako paze koliko novca troše s obzirom na ekonomsku krizu i inflaciju, prevarili ste se. Grupacija Inditex koja u svom portfoliju ima najpopularnije high street brendove poput Zare, Bershke i Massimo Duttija je prijavila nevjerojatan rast prodaje koja je skočila za 25.4% u prvih šest mjeseci 2022. godine, dok je ostvareni profit narastao za 41%. U prijevodu, zaradili su 14.8 milijardi dolara u samo šest mjeseci. Zara je i dalje najjači brend u grupaciji koja vodi igru na svim tržištima. Iako su u Rusiji zatvorili svih 500 trgovina, CEO brenda kaže da im to nije značajnije utjecalo na poslovanje. Bershka i Pull & Bear dominiraju kod mlađe teen populacije i također bilježe veliki rast prodaje. Jedini brend koji „šteka“ je Oysho koji je imao pad od 4%.


Zari pak nije odmogla ni činjenica da su počeli naplaćivati povrat odjeće što je izazvalo popriličnu buru među kupcima u inozemstvu. Ipak ta praksa nije primijenjena na sva tržišta jer smo u jednom pozivu s našim menadžerima u Zari saznali da naplaćivanje povrata još nije u planu u Hrvatskoj. Nadalje, Zara je počela raditi puno kolaboracija i to s manjim indie brendovima koji pokrivaju određene supkulture. Na američkom tržištu su zagrizli i u dizajnerske vode s kolaboracijom koju su ostvarili s dizajnerom Narcisom Rodriguezom.

SAZNAJ VIŠE: