Platforma Lyst je objavila svoj izvještaj o modnim brendovima koji su imali najviše utjecaja u 2022. Na vrhu se našao Pradin mlađi brat, brend Miu Miu koji je ove godine imao niz viralnih trenutaka. Male su šanse da niste primijetili mikro mini suknju iznimno niskog struka koja je u jednom trenutku bila na svakoj naslovnici diljem svijeta. Potražnja za odjećom i dodacima brenda Miu Miu je narasla za 49% u ovoj godini. Diesel se također istaknuo kao brend koji mlađe generacije obožavaju i to zahvaljujući revoluciji koju je napravio Glenn Martens. Diesel je ušao na listu top 10 najvrućih brendova godine, a dobili su i nagradu za logotip godine.
Najpopularnija suradnje godine je ona između Jacquemusa i brenda Nike. Online hype koji se stvorio oko ove kolaboracije je rezultirao s 50 tisuća pretraživanja u samo 24h. Balenciaga je ipak na listi jer ne možemo zanemariti ogromnu popularnost ovog brenda unatoč skandalu koji ih trese posljednja dva tjedna. Balenciaga je odnijela nagradu za najbolju reviju. Radi se o njihovoj couture kolekciji koja je prikazana u Parizu, a na kojoj su prošetale Nicole Kidman, Dua Lipa i Kim Kardashian. Kada govorimo o specifičnim modnim komadima, visoko na trending listi su Birkenstock Boston klompe i Pradina Re-Edition torba od najlona.