Na #BeautyToku osvanuo je novi favorit u kategoriji njege usana. Riječ je o ulju za usne brenda Byoma koje se nakon lansiranja u kratkom roku rasprodalo. Byoma je američki skincare brend čiji se proizvodi nalaze u zabavnim ambalažama pastelnih i neonskih boja, podsjećajući nas na Bubble kozmetiku.
Byoma je skincare brend koji targetira mlađu populaciju s nježnim proizvodima koji ponajviše služe za hidrataciju, zaštitu i jačanje barijere kože te posvjetljivanje. On je među brendovima koje će Alpha klinci mahnito kupovati po Sephori. No, ulje za usne se izdvojilo kao ultimativni favorit velikih i malih, a evo i zašto.
Byoma ulje za usne
Ulje za usne koje se naziva „Liptide“ formulirano je s peptidima, uljem avokada i tamanua za obnavljanje i njegu suhih usana do 24 sata nakon nanošenja. Koristeći snagu Liptide Complexa brenda ovo ulje je bogato ceramidima i lipidima kako bi zaštitilo barijeru kože i spriječio gubitak vlage. Spomenuti peptidi su ovdje kako bi pomogli u stvaranju kolagena, a rezultat su punije usne i sprječavanje pojave finih linija. Proizvod je proziran i daje lijep sjaj usnama bez osjećaja masnoće ili ljepljivosti.
Uz ulje za usne, brend je također lasnirao masku za usne i PH ulje za usne kao trio proizvoda koji vam daju mekoću i hidratizaciju. Razlika između običnog ulja za usne i pH verzije je u tome što potonje sadrži “tehnologiju prilagođenu koži koaj radi s pH vrijednosti vaše kože za prilagođenu nijansu”, prema priopćenju za tisak. Ukratko, slično je rumenilima koja mijenjaju pH jer se zagrijava do prirodnog pH usana kako bi stvorila “personaliziranu” nijansu za svakoga.
Byoma ulje za usne ima kvalitetne, njegujuće sastojke, a cjenovno je pristupačniji od primjerice Rhode peptidnog lip tretmana.