Zašto brend Kylie Jenner više nije relevantan?

Već se neko vrijeme pitamo u kojem smjeru ide brend Kylie Jenner i je li uopće relevantan za novu generaciju potrošača koji se okreću nekim prirodnijim stvarima?
20.09.2022.
IMAGE SOURCE: Kylie Jenner Instagram

Svako razdoblje ima svoj određeni trend i look. Tako smo dobar dio prošlog desetljeća proveli u gledanju beauty influencera kako na sebe stavljaju 5760 slojeva šminke kako bi izmijenili crte lica. Tanji nos? Osjenčajte i nema problema. Izražene jagodice? Konturirajte i eto ih. Kraća brada? Igrajte se sa sjenama i tu je. Velika usta? Precrtajte ih u mesnatim tonovima i eto Kylie Jenner. Kylie Jenner je simbol jednog razdoblja kao i cijela njena obitelj koja je zaradila milijarde na svom imidžu i standardima ljepote. Ne možete poreći da je Jenner u određenom periodu diktirala beauty trendove. Svi su htjeli njene usne, mini nos i nemoguće proporcije tijela koje su održavale Instagram worthy građu tijela (o tome ćemo jednom drugom prilikom).

Njen brend Kylie Cosmetics je doživio strelovit rast i doslovno nisu stigli proizvesti dovoljno proizvoda da zadovolje potražnju. Kupci su bile djevojke od 17-25 godina što je target skupina kojoj Kylie pripada.

Onda se dogodila pandemija…

Naravno da usred pandemije nitko ne razmišlja o trivijalnim stvarima kao što je make up. Međutim iz pandemije se razvio jedan sasvim novi trend njege i brige o koži. Žene su se uvijek brinule za kvalitetu svoje kože, ali u dvije godine pandemije su joj dale apsolutnu prednost. Nitko se nije zamarao količinama šminke koju će nabaciti na sebe. Zdravlje kože (i cijelog tijela) je uzelo prednost nad preparativnom kozmetikom.

Godinu dana kasnije evo nas u eri „clean girl“ izgleda čija je najistaknutija predstavnica Hailey Bieber. Djevojke danas žele izgledati kao Hailey. Žele imati sjajni njegovani ten, lice na kojem niste sigurni je li nešto rađeno jer je napravljeno jako suptilno, žele lijepu sjajnu prirodnu kosu i prirodno tijelo. Znam da će neki kazati zar to djevojke nisu željele oduvijek? Sigurno da jesu, ali danas pričamo o trendovima koji se guraju na društvenim mrežama i koji definiraju ukus generacije.


Kylie više nije u trendu. Njen look više nije primamljiv novim generacijama jer je umjetan i kao da pripada prošlim vremenima. Kylie je generacijski gen Z, a izgleda kao millennial što više ne prolazi kao estetika koju mlade cure danas žele. Millennialsi imaju Fenty i Rihannu koja se obraća svojoj generaciji i to jako uspješno.

Pakiranja Kylie paleta su također van svakog aktualnog gen Z trenda kao i kampanje koje ih prate, a koje su previše kičaste za clean estetiku koja sada vlada. Čak je i njena starija sestra Kim napravila tranziciju ka totalnom minimalizmu/futurizmu sa svojom (doduše neuspješnom) SKNN linijom. Kod Kylie je još uvijek Božić, rođendan, trešnjica, muffin i produkcija koja kao da pripada nekom drugom razdoblju. Puno fotošopa također ne pomaže jer iako je fotošopiranje slika nešto što svi rade i teško da će ta tehnika nestati preko noći, ako prodajete beauty brend, ljudima se više ne da gledati u lice koje je nerealno, pogotovo ako uz kampanju ide i video na kojem osoba ne liči na sebe. Mladi potrošači danas traže puno iskreniji pristup celebrityja koji imaju svoje brendove. Traže nekoga s kim se mogu poistovjetiti, karakter i proizvod kojem mogu vjerovati. Kylie to više nije bez obzira na činjenicu da je i dalje najpraćenija osoba na svijetu na Instagramu. Izvješća kažu da je online pretraživanje za Kylie Cosmetics palo za 70% što je jasan pokazatelj da kupci gube interes za brend. Također je kritiziraju zbog niza istih paleta i suradnji koje kao da stalno vrti u krug.

Ovdje se ne radi o lošim potezima mlade poslovne žene. Ovo čemu svjedočimo je prirodan ciklus trendova koji se smjenjuju. Svatko tko veže brend za sebe je podložan tome da ga ljudi prestanu kupovati jednostavno jer njihovo lice i estetika više nisu „in“. To je ujedno i najveći problem kod celebrity brendova jer se vežu uz kult osobe i izgled osobe. Kad taj izgled prestane biti popularan (a to se dogodi svima), u skladu s tim opada i potražnja za brendom. Kylie Cosmetics i dalje posluje i sumnjamo da će brend odmah pasti u zaborav, ali pr priče koje obitelj plasira o tome da je „Kylie Cosmetics“ na vrhu svijeta su samo to – klasični pr spin koji se vrti unedogled.

SAZNAJ VIŠE: