Krajem prošle i početkom ove godine dogodila se suradnja koja ulazi u literaturu najuspješnijih modnih kampanja. Louis Vuitton je zajedno s japanskom umjetnicom Yayoi Kusamom kreirao pravu kolekciju za kolekcionare: ikonični LV komadi bili su presvučeni prepoznatljivim šarenim točkicama japanske umjetnice. Kolekcija je popraćena brojnim promotivnim strategijama za koje je Louis Vuitton izdvojio popriličnu sumu, no isplatilo se.
LV i Yayoi Kusama zaokružuju cijelu priču vraćajući se s novom modnom knjigom pod nazivom „Creating Infinity“. Ova knjiga pripovijeda o stvaranju hvaljene modne kolekcije, uz mnoštvo doprinosa stručnjaka iz industrije.
Uz vodstvo Ferdinanda Verderija i Isabel Venero, knjiga počinje uvodom koji je napisala sama Kusama. Među suradnicima, Marc Jacobs prisjeća se rođenja dugogodišnjeg partnerstva Louisa Vuittona i Kusame, a spisateljica Jo-Ann Furniss objašnjava ovu najnoviju suradnju. Mika Yoshitake i Philip Larratt-Smith, obojica su kurirali izložbe za umjetnika, govore o Kusaminoj kreativnoj viziji, dok Hans Ulrich Obrist (cijenjeni kustos i umjetnički direktor londonske galerije Serpentine) vodi razgovor sa stručnjakom za Kusamu Akirom Tatehatom.
Slaveći Kusamin pop-kulturni utjecaj, knjiga također uključuje brojna razmišljanja modernih umjetnika i glazbenika, uključujući Arcu, Katherine Bradford, Anne Imhoff, Ryana McNamaru, Raúla de Nievesa, Ryana Trecartina, Noru Turato i Jacolbyja Satterwhitea. Svaki suvremenik poetizira Kusamin utjecaj, kao i njezinu “izvanrednu sposobnost stvaranja fantastičnih svjetova kroz svoje poznate točkice i zrcalne sfere”.
„Creating Infinity“ bit će lansirana online u trgovinama 29. rujna. Knjiga, koja stiže u okrugloj kutiji za prezentaciju, koštat će 350 eura.