SEARCH

Što su wellness social klubovi i zašto su toliko popularni

Posljednih je godina nastao veliki boom wellness social klubova. Ljudi plaćaju ogromne cifre za članstvo kako bi bili dio jedinstvenog wellness iskustva. O čemu je tu točno riječ?
31.08.2024.
IMAGE SOURCE: THE WELL/ The Continuum
RECOMMENDED

Pojam social kluba nam je već dobro poznat, znamo da je ovdje riječ o mjestu koje zahtjeva članstvo, a sve sa ciljem ekskluzivnosti. To je mjesto gdje se okupe ljudi istih ili sličnih interesa prema nečemu. Najpoznatije ime u cijelome svijetu je Soho House koji osim članskih klubova diljem Europe, Sjeverne Amerike i Azije, ima brojne restorane, hotele, kina i radne prostore.

WELLNESS SOCIAL KLUBOVI
WELLNESS SOCIAL KLUBOVI

A što ako ispred social club dodamo riječ wellness? Zamislite mirno, a opet društveno mjesto gdje možete sudjelovati u seansama integrativne medicine, ubrzati zacjeljivanje u komori s kisikom i potaknuti rast kolagena dok ležite u laganom krevetu. Zatim sati joge, teretana, spa, saune s himalajskom, masaže…to su wellness social klubovi za čije članstvo ljudi daju ogromne svote novca. Primjerice, u njujorškom wellness social klubu THE WELL za 355 dolara mjesečno možete otići na sat joge prije nego što zgrabite organski pripremljen ručak, zatim se spustite stepenicama do kupole za meditaciju i nakon toga odete na akupuntkuru. Prostor THE WELL-a (koji je rasprostranjen na oko 1200 kvadratnih metara), dizajniran je tako da gostu bude sve nadohvat ruke kako bi odabrao koju god aktivnost ili seansu želi.

https://www.instagram.com/p/C-3YPw9vXp_/

Postoji jedna posebnost kod ovakvog tipa članskog kluba. Iako je wellness sam po sebi intimno i individualno iskustvo, ljudi se između ostaloga, učlanjuju u wellness social klubove – zbog upoznavanja drugih. Mnoge stvari u ovakvim klubovima članovi mogu raditi zajedno. Primjerice, wellness klub The Othership doslovce organizira partyje u saunama i prostorima za relaksaciju. Zatim, klub Remedy Place događaje koji su usmjereni na interakciju: zajednička akupunktura, zajednički tečajevi kretanja, zajedničko gledanje filmova dok ste priključeni na vitaminsku infuziju…Ljudi u ovim wellness prostorima dijele zajedničke interese opuštanja, brige o sebi i svom zdravlju te se međusobno druže dok minglaju između seansi.

Wellness social klubovi postali su rastuća niša nakon pandemije i šire se posvuda kao klubovi u kojima želite biti član. THE WELL je proširio svoje poslovanje na Kostariku i Meksiko, a uskoro će otvoriti prostore i u Ženevi te Miamiju, dok Remedy Place planira pokrenuti 16 klubova diljem SAD-a. Zašto je popularnost ovih ekskluzivnih klubova tako naglo porasla?

Epidemija usamljenosti rješava se u social klubovima

Ako se pitate zašto je općenito porastao interes za social klubovima u posljednjih nekoliko godina, odgovor je epidemija usamljenosti koja je uslijedila nakon lockdowna i izolacije. Ljudi žele negdje pripadati i biti dio neke zajednice. A biti dio nečega ekskluzivnoga je oduvijek privlačilo ljude. Što je manja grupa i što je teže dobiti pristup, to je jači osjećaj pripadnosti. Wellness social klubovi su mudro spojili dvije stvari koje ljudi očajno žele od kad postoji čovječanstvo: društvo i zdravlje. Kombinacija druženja i wellness seansi koje liječe duh i tijelo, eksponencijalno poboljšava opću dobrobit. Iako mnogi zamjeraju ovakvoj  wellness praksi to što je ekskluzivna i nepristupačna, ne može se poreći da su wellness social klubovi doista proizašli iz potrebe za novim mjestima za druženje i okupljanje.

SAZNAJ VIŠE: