Kako je Victoria Beckham svojim beauty brendom osigurala milijune

Victoria Beckham je napravila pametan potez kako bi sebi osigurala dobre prihode i pogurala svoj modni posao: pokrenula je beauty brend čiji se proizvodi konstantno rasprodaju
21.02.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram @victoriabeckhambeauty/ @victoriabeckham
RECOMMENDED

Victoria Beckham je odavno prestala biti Spice Girls djevojka, iako joj je upravo taj period života gurnuo ogromnu količinu novaca u džep, kao i celebrity status pa tako nije dobila etiketu „samo žene Davida Beckhama“. Na vrhuncu slave 1990-ih, Spice Girls su zarađivale vrtoglavih 60 milijuna funti svake godine, a Victoriji (kao i ostalim djevojkama) novac i dan danas kapa iz različitih izvora povezanih s nekadašnjim bendom. Victoria Beckham mudro ubacuje Posh Spice kao nostalgični element onda kada njoj to treba. No, ova žena je daleko od pjevačke zvijezde za tinejdžere koja se „samo želi zabavljati“, ona je postigla status biznismenke, a većina će ju danas okarakterizirati kao uspješnu modnu dizajnericu.

Victoria Beckham je svoju ljubav prema modi pretočila u vlastiti modni brend „Victoria Beckham“ koji je pokrenula još davne 2008. godine. Iako njezin brend postoji već dugo na tržištu i tijekom godina su se istaknuli određeni modni dodaci iz kolekcija, Beckham se pomalo koprcala s manjkom prihoda, a da bi brend opstao, posuđivala je novce od drugih dijelova Beckhamovog carstva. Međutim, krajem 2022. godine objavljeno je da je brend zabilježio rast prihoda od 13%, procjenjujući ga na 40,9 milijuna funti, dok je u 2023. godini Victoria Beckham napokon ostvarila dobit nakon 15 godina rada. Što se dogodilo? Lansiran je Victorijin beauty brend.

2019. godine Victoria je, poput mnogih drugih celebrityja, uplivala u vode beauty industrije pokrenuvši vlastiti beauty brend pod nazivom „Victoria Beckham Beauty“. Poruka iza brenda stoji da ne treba raditi kompromise između performansi, luksuznog iskustva i formula koje se nazivaju „čistima“. Riječ je o kombinaciji wellness, skincare i make up brenda koji želi pružati osjećaj luksuza „od prvog pogleda pa do zadnjeg poteza, zamaha ili tapkanja“ (referirajući se na metode nanošenja make upa i skincarea). Beckham je doista to uspjela ovim brendom ostvariti jer su se mnogi proizvodi pokazali kao veliki hit zahvativši veći krug klijentele nego što je to učinio njezin modni brend.

victoria beckham beauty brend
victoria beckham beauty brend

Čini se da je tržište preplavljeno celebrity brendovima, ali kada se to doista može isplatiti. Ako ne znaš što ćeš, pokreneš svoju beauty liniju. Pitanje je samo hoće li tvoja strategija uništiti brend ili ga vinuti u nebesa. Victorijin beauty brend se kreće od make up proizvoda (maskare, olovke za oči, ruževa) preko parfema pa do skincare proizvoda (serumi, primeri i čistači). Nije svaki njezin proizvod hit, no dovoljno je da jedan postane obožavan među beauty entuzijastima, a drugi da slijede filozofiju brenda, bez iznimke i prihod je zagarantiran.

victoria beckham beauty brend

Victorijina saten kajal olovka za oči i Posh sjajilo (mudro je ubacila svoj alter ego) postali su zvijezde make up kolekcije te osigurali Victoriji jako lijepu zaradu. To je orkestrirala koristeći se blagodatima društvenih mreža, snimajući make up tutorijale na TikToku koje su gledali milijuni korisnika. TikTok je, kao što već znamo, savršena platforma za promociju beauty brendova. S beauty brendom, Victoria je došla do širih masa otvorivši skladište u Velikoj Britaniji (proizvodi se mogu pronaći na Cult Beauty stranici), lansirajući brend u robnoj kući Bergdorf Goodman u New Yorku te dodajući mogućnost shippinga u Kanadu i Australiju. Victoria je također nastavila dodavati nove make up i skincare linije, nedavno lansirajući uljni čistač i čistač u obliku gela u suradnji s poznatom estetskom stručnjakinjom za celebrityje Melanie Grant.

Beauty brend je dao krila Victorijinom modnom brendu: dok rasprodaje olovke za oči koje joj pune kasu, Victoria polako širi modni posao na ostatak Europe i Bliski istok, lansirajući kolekciju kožnih komada među kojima se pronašla clutch torbica od 890 funti koja je postala must have dodatak modnih entuzijastica. Ova biznismenka je napravila pametan potez stavljajući fokus na beauty brend po svim društvenim mrežama i tako skupljajući ogromnu bazu kupaca, dok u pozadini njen modni brend polako raste i dovoljno je da deset vjernih kupaca u svoju kolekciju uvrsti torbu od skoro 900 funti, Beckham ostvaruje svoje milijune.

victoria beckham clutch torba

SAZNAJ VIŠE: