U Hrvatskoj sada možete dobiti personalizirani beauty shopping

02.11.2020.

U gotovo 10 godina predanog rada u modnoj industriji, vizažistica Petra Sever svojom je mirnom i vještom rukom “obojila” nebrojeno mnogo naslovnica, editorijala i modnih kampanja uvijek se ističući svojim talentom, ali i svojim odvažnim idejama koje su pomicale granice. Njezini beauty savjeti nemali su broj puta krasili novinske stupce informirajući nas o najnovijim trendovima i tehnikama šminkanja, a u posljednje vrijeme svoju publiku požrtvovno je i strpljivo educirala o svim zamkama konzumerizma i beauty industrije, o njezinom utjecaju na eko sustav te o svemu što možemo učiniti kao savjesni i razumni pojedinci. No, osim što svojim primjerom inspirira mnoge da preispituju svoje potrošačke i životne navike, Petra je u jeku pandemije odlučila pokrenuti i jedan novi i posve drugačiji beauty projekt, prvi takve vrste na našem tržištu. U želji da s usluga profesionalnog make-upa skine veo nedostupnosti i učini ga pristupačnijim, ali i da uspori svoj ubrzani radni tempo, Petra je osmislila jedinstvenu beauty uslugu segmentiranu na online konzultacije, privatne edukacije i personalizirani shopping, a koja je stvorena za sve one koji su se izgubili u bespućima generičkih savjeta i hektičnom tržištu koje mahnito i bez stajanja producira nove trendove koje je nemoguće pratiti, a kamoli primijeniti.

Nakon gotovo 10 godina rada u modnoj industriji odlučila si ponuditi tržištu nešto posve drugačije, približiti profesionalni make-up pojedincu i učiniti ga pristupačnijim. Kako se dogodio taj switch? Je li tvoja ideja samo rezultat osluškivanja tržišta ili je riječ i o svojevrsnom osobnom zaokretu koji je onda rezultirao novim poslovnim koracima?

Kroz šminkanje svojih klijentica, njihovih upita i nedoumica kroz godine shvatila sam kako velik broj žena i dalje ne zna što s određenim proizvodima. Brzo generiranje sadržaja u medijima koje se bazira na kvantiteti rezultiralo je savjetima koji su prilagođeni široj masi i samim time nisu primjenjivi za svaku osobu pojedinačno. Poželjela sam ponuditi osobniji, topliji i kvalitetniji pristup svima koji žele znati što im stoji i kako koristiti ono što nam tržište nudi. Uz to, primijetila sam da takav oblik usluga još uvijek ne postoji na našem tržištu. Naravno da je ideja osim kroz upite došla i s vlastitim emotivnim sazrijevanjem, ne samo kao profesionalca već i kao osobe. U industriji koja je postala robotski nastrojena i ubrzana potrebno nam je vratiti se na “tvorničke postavke”, sjetiti se tko smo i za koga kreiramo usluge koje nudimo. Bez slow pristupa te posvećenosti da vidimo, čujemo i istinski osjetimo potrebe svojih klijenata nema kvalitetne usluge. Sve više cijenim odnos sa ženama koje mi daju svoje povjerenje i priliku da im pokažem kako dobar make-up nije stvar samo talenta, već i vježbe te znanja o tome kojim proizvodom ili tehnikom ćemo postići željeni dojam.

Tvoja beauty usluga jedinstvena je na našem tržištu, a raščlanila si ju na 3 segmenta. Reci nam nešto više o tome.

Usluge su pomno razrađene i podijeljene u pakete koji se sastoje od savjetovanja, edukacije i osobnog shoppinga. Namijenjene su svima koji žele pronaći proizvode i naučiti tehnike koje će za njih funkcionirati dugoročno, bez podlijeganja trendovima i impulzivnoj kupnji. Online savjetovanje služi svakome tko ima nedoumice ili pitanja oko određenih proizvoda, tehnika šminkanja ili, jednostavno, želi preporuku profesionalca. Nadalje, drugi paket je personalizirana edukacija koja se od ostalih edukacija dostupnih na našem tržištu razlikuje po tome što uključuje kreiranje osobnog looka posebno prilagođenog stilu, karakteru i potrebama klijentice te fizionomiji lica. Lookove koji su stvarani za njih individualno uče rekreirati svaki dan te prilagoditi raznim prigodama. U ponudi su Classic i Premium paket ovisno o tome koliko netko želi naučiti. Zadnja, i meni osobno najdraža usluga je usluga osobnog shoppinga koja uključuje savjetovanje te pronalazak odgovarajućih proizvoda. Naglasak je na samom iskustvu koje se prilagođava svakome jer, suprotno situaciji u kojoj je promotoru cilj prodati proizvode onog brenda za koji radi, ovdje se radi o usluzi gdje kao stručnjak nepristrano biram proizvode sukladno određenom budžetu, željama i stilu klijentice. Raduje me i suradnja s jednom od prvih i najstarijih hrvatskih parfumerija – parfumerijom Martimex, koja je podržala ovu uslugu te svakoj klijentici na jednokratnu kupnju pri dolasku sa mnom odobrava određeni popust. Njihov prostor u centru Zagreba savršeno se uklopio u ideju o privatnosti i osobnom pristupu. Kroz kreiranje ovih usluga od iznimne važnosti bilo mi je da se one mogu međusobno kombinirati i prilagođavati potrebama pojedinaca. Sve detalje o beauty uslugama možete pronaći na službenoj web stranici https://www.petrasever.com/.

Isprva se može činiti da je ovakav tip usluge vrlo ekskluzivan jer profesionalni make-up često prati stigma nedostupnosti. No, s druge strane, radi se o sjajnoj investiciji koja nam može itekako uštedjeti vrijeme i trud. Što su po tebi najveći benefiti tvoje usluge za korisnika?

Već dugo smatram kako beauty trendove kao takve više nema smisla pratiti jer je njihova jedina svrha poticanje pretjerane kupovine proizvoda i uniformiranje izgleda pojedinaca. Razlika između trenda i noviteta je što nam noviteti ipak daju uvid u napredak tehnologije, proizvoda ili usluga. Benefiti ovih usluga su svojevrsno prekidanje začaranog kruga u kojem mediji uvjeravaju žene kako njihova beauty rutina nije potpuna bez uzastopnog kupovanja trendi proizvoda ili gadgeta. Kroz pronalazak onoga što za pojedinu ženu istinski funkcionira, bilo da se radi o kupnji adekvatnih proizvoda ili učenju tehnika kojima će naglasiti svoje lice, prvotni trošak postaje dugoročna ušteda jer više neće bacati novac kroz metodu pokušaja i pogreške. Na koncu kroz ove usluge želim da žene steknu samopouzdanje u razvijanju svog stila i beauty rutine bez osjećaja nesigurnosti koje more trendova u ovoj industriji nameće. Svi znaju za profesiju vizažista, no profesionalno djelovanje istih na hrvatskom tržištu je usko pozicionirano i smatra se rezerviranim samo za javne osobe, komercijalne klijente i pokoju svečanost ili event. Nadam se da će ove usluge na dugoročno proširiti spektar vizažističkog djelovanja te pružiti veću mogućnost specijaliziranja za određeno područje kao što je to već dugo slučaj na inozemnom tržištu.

U posljednje vrijeme svjedočimo upravo trendu personaliziranih usluga koje donedavno nismo imali prilike konzumirati, bilo da je riječ o uslugama osobnog shoppinga, stilističkih savjeta ili pak beauty edukacija. Što misliš da je bilo okidač tom novom trendu i kako misliš da će se razvijati u budućnosti?

Ekskluzivan pristup definitivno neće umrijeti, no s obzirom na sve što se trenutno događa u svijetu, inkluzivnost se vraća kroz potrebu za ljudskim kontaktom i komunikacijom koja nije hladna ili distancirana. Samim time započela je era personaliziranih usluga koje pojedincu daju osjećaj da mu se netko istinski posvetio. Vjerujem da je to ispravan smjer koji nas može spasiti od svojevrsnog “gubitka ljudskosti” kojem svjedočimo već neko vrijeme u poslovnoj industriji. Kako personalizirana usluga ne bi iz inkluzivne ponovno prešla u isključivo ekskluzivnu potrebno je tržištu ponuditi spektar usluga i cijena dostupnih za one raznih platežnih moći. Na taj se način nitko ne bi osjećao zakinuto i našlo bi se ponešto za svakoga. 

Jedna si od rijetkih na našoj sceni koja zbilja propagira održivost te ulaže jako mnogo truda u istraživanje utjecaja kozmetike na eko sustav. Koliko je takvo poslovanje izazovno u okruženju u kojem radiš? Kako ta saznanja ugrađuješ u svoje poslovne odnose i svoj rad, te koliko mi kao pojedinci zbilja možemo učiniti?

Ono što je u ovakvom poslovanju bitno je održavanje dobre ravnoteže između prilagodbe masovnoj potražnji i beskompromisnog odbijanja svega što nije u skladu s uvjerenjima koje promičemo. Određen broj suradnji sam prekinula jer više nisu bile u skladu s onime što podržavam, neke još uvijek njegujem jer smatram da je napredak bitniji od savršenstva. Brendovi koji sustavno odbijaju ići u korak s vremenom i ne ulažu svoj novac u pronalazak rješenja kako bi njihovo poslovanje bilo ekološki prihvatljivo na svim područjima za mene su ignorantni i razlog zašto vjerujem da je bitno aktivno kroz svoj primjer inspirirati na promjenu. Kao pojedinci možemo jako puno i iznimno je važno ne podcjenjivati moć kritične mase. Naša odluka kome i zašto dajemo novac je izjava čije poslovanje i uvjerenja podržavamo. Svjesnim odlukama koje se na dnevnoj bazi mogu činiti kao beznačajne su upravo te koje doprinose kolektivnoj promjeni i ne smijemo ih zanemarivati.

SAZNAJ VIŠE: