Tjedan mode u Parizu: Vetements vs. Balenciaga

Vikend je bio u znaku braće Gvasalia čiji sukob još nije riješen. Balenciaga i Vetements su bile viralne revije koje su svi komentirali na društvenim mrežama
04.03.2024.
IMAGE SOURCE: Imaxtree/Vetements
RECOMMENDED

Prije nekoliko mjeseci smo pisali o svađi braće Gvasalia koja je postala javna stvar zahvaljujući Guramu Gvasaliji koji je u više navrata na Instagramu prozivao brata Demnu koji je kreativni direktor kuće Balenciaga. Ovaj vikend, tjedan mode u Parizu je prošao u znaku braće Gvasalia jer su u razmaku od jednog dana predstavili revije za vlastite brendove Vetements i Balenciagu.

Vetements

Guram je obećao da će ovo biti „naj Vetements“ revija ikada. Što to znači? Na pisti su se smjenjivale poznate osobe poput Georgine Rodriguez, Natalije Vodjanove, Anwara Hadida i Jelene Karleuše čija je pojava na pisti okupirala regionalne medije. Georgina je izašla na pistu u haljini koja je nalikovala na dres s brojem 7 koji je nosio njen suprug Cristiano.

Anwar Hadid je na majici imao natpis Not Mom’s Favorite. Kao i uvijek, siluete su bile pretjerano oversized ali moramo se osvrnuti na nama najdraži look. Radi se o prvom stylingu koji je otvorio reviju i koji je nosila Natalia Vodjanova. Široke hlače, oversized dugi blejzer i korzet top srcolikog izreza su look koji bismo nosili. Vetements očito ima veliki come back u ovoj godini i zanimljivo je promatrati što će Guram napraviti s brendom u budućnosti.

Balenciaga

Kod Demne je u prvi red stigla Kim Kardashian koja je naravno okupirala svu pažnju medija. Kardashian je odlučila da će potpisati službeni ugovor s Balenciagom i da je u tome neće omesti komentari javnosti koji se nisu smirili nakon one kontroverzne kampanje s djecom. Sve Balenciagine kolekcije su slične i ako vidite jednu, imate osjećaj da ste ih vidjeli sve.

Nije puno drugačije ni s nekim kolekcijama kuće Saint Laurent tako da nećemo suditi po repetitivnosti. Balenciaga ima svoje klijente koji znaju što mogu očekivati. Red futurizma, red dekonstrukcije, red oversized siluete i uvijek neko koketiranje sa sportskim elementima u jednom segmentu kolekcije. I sam Demna je izjavio da gura ovu estetiku već 10 godina te da na ulici često vidi ljude koji izgledaju kao da nose Balenciagu, ali nisu. Balenciaga je uspjela stvoriti određeni stilski pravac u kojem se određena skupina ljudi pronalazi i to ih je i učinilo velesilom na tržištu…sve do one gore spomenute kampanje.

SAZNAJ VIŠE: