Ljudi imaju određena očekivanja od adventskih beauty kalendara koji su se pokazali kao unosan biznis za sve kuće. Lijep i prigodan poklon prepun proizvoda je nešto što želite sami sebi darovati za Božić, a pogotovo ako dolazi s potpisom nekog poznatog brenda. Chanel je prošle godine doživio veliki backlash od strane korisnika jer se u njihovom kalendaru našlo puno minijaturnih uzoraka što po mišljenju kupaca nije odgovaralo visokoj cijeni. Podsjetimo se da je kalendar kuće Chanel koštao oko 7000 kuna. Ove godine se na tapeti TikTok zajednice našao Dior sa svojim kalendarom koji košta nevjerojatnih 24 tisuće kuna i pogađate, u njemu su uglavnom minijature i nekoliko mirisnih svijeća.
Samo pakiranje je prekrasno i napravljeno je kao kartonska verzija Diorovog pariškog dućana, međutim pitanje je vrijedi li sadržaj kutije toliko novca ili se samo prodaje brend? Rijetko tko ima 24 tisuće kuna za nekoliko svijeća i mini parfema, ali ako računate na to da Pradina scrunchie gumica danas košta skoro 7000 kuna, onda se doista nemamo čemu čuditi.