The Row je prije nekoliko dana prikazao kolekciju na pariškom Tjednu mode, i dalje uz no phone i no photo policy. Prije nekoliko sezona modna svita je brujala o odluci sestara Olsen da svoje revije potpuno izoliraju od javnosti i društvenih mreža i pokazalo se da nije riječ o stuntu za privlačenje pažnje. Nedavno su procurile informacije i da The Row povlači (ili ograničava) proizvodnju i prodaju svoje slavne Margaux torbe. Dakle, brend radi sve što može kako bi očuvali status ekskluzivnosti i zadržali se visoko iznad mainstream brendova. Fotografije s revije koja je održana prošli tjedan su objavljene tek sada, a brend je na svom Instagramu podijelio tek nekoliko njih (na web stranici možete vidjeti svaki od ukupno 33 looka)
The Row kolekcija za zimu 2025.
Na njima vidimo da je show bio smješten u intiman prostor stana, uzvanike su dočekala mjesta bez označenih imena, a oni koji su stigli prekasno sjedili su na podu. U pariškom stanu The Row je prikazao kolekciju za žene iz visokih slojeva društva koje kao da ne mare za modu, ali i dalje izgledaju iznimno moderno, chic, u stylingu koji eliminira suvišno i nudi srž funkcionalnosti koja nekako i dalje izgleda u skladu s vremenom.


Modeli su stanom koračali bosi, pa je dojam intimnosti i osjećaja da ste zavirili u stan neke od modernih aristokratkinja dodano pojačan. Kosa je razbarušena, prekriva dio lica žena koje izgledaju kao da se žurno spremaju za izlazak iz stana u svojim dugim klasičnim balonerima i kaputima, slojevima kašmira, udobnim tajicama, midi haljinama vrlo čistih linija.


Nijedne hlače nismo vidjelu u kolekciji. Umjesto njih, debele tajice su predstavlje u tamnosivoj i sivoj nijansi i nošene su uz gotovo sve, sivo odijelo, kratki utility baloner, kratki kožni baloner s pojasom u struku, koji je vrlo u stilu devedesetih. Još jedna funkcionalna kolekcija kuće The Row koja garderobu svodi na osnove, a pritom se tu ne gubi dojam skupe, luksuzne odjeće koja. Na prvi pogled ta garderoba ne otkriva ništa, a zapravo govori puno o onome tko je odluči nositi.