Nove glasine kruže modnim kuloarima i tiču se najpopularnije torbe 2024. godine. The Row navodno prestaje s proizvodnjom slavne Margaux torbe, modela koji je zaradio titulu “nova Brikinica” i jedne od rijetkih it torbi u posljednjih nekoliko godina. The Row Margaux polako se kao trendi komad javila krajem 2023., a buknula u popularnosti 2024. godine, zajedno s uzletom tihog luksuza i brenda The Row kao ultimativnog utočišta suvremenog pojma luksuznog minimalizma. Vijesti da The Row povlači Margaux iz prodaje još uvijek nije službena, ali ima smisla – ako se ovo potvrdi, nećemo biti previše iznenađeni.

Slučaj torbe The Row Margaux: odlazi li it torba 2024. u povijest?
Već su i sami tračevi o povlačenju The Row Margaux modela iz prodaje uzburkali mirne vode. Sve više influencera i personal shopperica na društvenim mrežama i po forumima upozorava da će do novih modela uskoro biti nemoguće doći te da, ako ste planirali uloviti novu Margaux torbu, učinite to dok još uvijek možete i dok cijene nisu potpuno podivljale. Inače, Margaux je i sada jedna od najskupljih luksuznih torbi, a činjenica da će nestati zaliha razlog je za dodatnim povećanjem cijena, na multibrand stranicama i na platformama za prodaju pre-loved komada. Navodno će The Row u prodaji zadržati jedino Margaux East West model.

Većina Margaux torbi na službenom webu brenda nije na zalihama, a nećete je pronaći niti na ostalim platformama poput Net-a-Portera koji je prodavao The Row torbe. Ako se glasine pokažu istinitima, čini se da je The Row posegnuo za zanimljivom strategijom kako bi očuvao auru ekskluzivnosti i nedostižnosti, nešto što je u srži njujorškog brenda. The Row je krenuo kao brend koji se obraća ekskluzivnoj publici i kod kojeg njihovi kupci mogu pronaći komade za koje masa ne zna, ne prepoznaje ih niti su im na bilo koji način dostupni. To što se The Row posljednjih godina našao u beskonačnom loopu trenda i pretvorio u brend o kojem svi govore, narušilo je status ekskluzivnosti koji žele zadržati. Margaux torba posljednično ima veliki broj dupes modela, od ultra jeftinih sa Sheina do nešto skupljih koji su gotovo identični originalu. Slične modele izbacile su i dizajnerske kuće – pogledajte Coach ili Prada torbe vrlo slične dizajnom.
@ellie.delphine Brands wanting more control is also one of the reasons why some third party online retailers are failing #therow #margauxbag #marketing #luxurybrands
♬ original sound – Ellie Delphine
The Row nije Chanel niti Hermes koji status ekskluzivnosti grade drugačijim strategijama – Chanel stalnim povećanjem cijena, Hermes svojom politikom poslovanja i uvjetima kupovine za najpopularnije torbe. The Row je ime koje počiva na tajnovitosti i misterioznom pristupu i govorimo o brendu koji je na svojim revijama zabranio mobitele, sve kako bi se zadržao što dalje od mainstreama, koliko god je to moguće u svijetu digitalnog.

Povlačenje najpopularnijeg modela torbe je najbolji način kako joj vratiti pravu dozu ekskluzivnosti – spriječit će posrednike da ruše cijenu torbe na svojim sniženjima. Isto tako, spriječit će i da kod njih torbu kupuje “bilo tko”, samo zato jer je model trending, nakon čega će se vjerojatno naći na second hand tržištu. Usput, svojim vjernim klijentima šalju poruku da je The Row i dalje brend koji je rezerviran za odabrane i da s razlogom skupo plaćaju njihove komade. Tko posjeduje Margaux, ponovno će dobiti osjećaj da ima torbu koja je ekskluzivna i vrlo rijetka, a vrijednost joj raste u svakom smislu.