Svi će opet nositi Diesel sljedećeg proljeća

Glenn Martens je s Dieselom dostojno otvorio Tjedan mode u Milanu i pokazao da je uspio vratiti talijanskog denim giganta u fokus modernog kupca
22.09.2022.
IMAGE SOURCE: Imaxtree

2000-ih je Diesel bio sinonim za cool. Ako ste imali traperice s potpisom ovog brenda bili ste u trendu i znali ste što dobro kotira. Onda se dogodila promjena na tržištu i neki od najvećih više nisu bili toliko zanimljivi kupcima. Jednostavno su se okrenuli nekim drugim manjim indie brendovima koji su počeli diktirati trendove. Diesel je imao nekoliko uspješnih kreativnih direktora, ali nijedan nije tako dobro uhvatio val modne nostalgije kao Glenn Martens. Ima tu i elemenata aktualnog povratka trenda 2000-ih koji je rezultirao povratkom mnogih poznatih brendova iz te ere, ali Glenn Martens ne spava na lovorikama prošlosti. S punom silom je odveo Diesel u novu eru.

Revija je otvorena spektakularno s gigantskim lutkama na napuhavanje koje su činile scenografiju. Uzvanici i fotografi su se naguravali ne bi li uhvatili pogled Julije Fox koja je postala ambasadorica brenda i koja je nakon kratke veze s Kanyeom Westom oblikovala svoj stil o kojem svi imaju štošta za reći, ali ga dobro nosi i donosi joj pr na tjednoj razini.


“Želio sam otvoriti Diesel prema javnosti, ljudima koji možda nikad nisu bili na reviji. Zaslužuju spektakl, pa smo srušili rekord u najvećoj skulpturi na napuhavanje. To je ono u što ja vjerujem u modi i stanju uma- svi mogu biti dio Diesela”, izjavio je Glenn Martens, kreativni direktor Diesela.


Demokratična moda je sve, s eksperimentiranjem i subverzijom za svaki pojedini dan. Traper devoré nastaje tkanjem trapera na prozirnu podlogu poput devoré steznika na traper hlačama niskog struka. Efekt je kreiran i na traper pletivu, dok je djelomično izblijeđen traper kao da je ostavljen godinama na ljetnom suncu. Traper je grubo izvezen slojem tila koji se zatim trga, dok je potpuno oštećen traper pričvršćen šavovima i prozirnom podstavom.


Tu je i traper koji je spojen slojem pamuka, tretiranog kiselinom koji otkriva traper. Skenirane slike oštećenog trapera napravljene su za izradu trompe-l’oeil otiska, dok su mnogi komadi u kolekciji obrubljeni sirovim traperom za čistu Diesel energiju. Utility hlače s velikim džepovima su izblijeđene, saten cargo hlače su savršene za budućnost dok mali fluidni top drži široki utility remen. Najlon utility jakne i hlače s pamučno izrezanim slojevima; haljine i hlače izrađene su od slojeva organze koji se zatim izrezuju; dvoslojne majice sa smajlijima urezani su u gornji sloj kako bi se otkrio print ispod.


Cvjetne slip haljine tretirane su kiselinom i obrubljene čipkom, kao i haljine s volanima na vratu i rukama. Pletiva imaju premaz raspucanog izgleda isto kao i metalik pop haljine ili prsluci koji se zakopčavaju s kukom. Plastificiran traper je vodootporan, s naborima koji su namjerno nebojani i kaputima s metalnim printom grada.

Kožne jakne imaju sirovo rezane rubove. Diesel Library traper komadi su spojeni I umotani u slojeve grubo rezanog trapera. Ručno izrađeni traper komadi su rezani i tretirani kao da se traper pretvara u krzno; majstorski kaput je izrađen od 15,000 istrošenih i izbrušenih Diesel etiketa. – napisali su iz Diesela.
Očekujte još veći boom ovog brenda na proljeće jer Glenn Martens dobro zna što radi.

SAZNAJ VIŠE: