Sve dobre vijesti koje stižu u 2023. godini

Iako živimo u vremenu kada su dobre vijesti prava rijetkost, ne možemp tvrditi da ih nema. Možda vam neće promijeniti život, ali će možda uljepšati ovaj zadnji dan u 2022. godini
31.12.2022.
IMAGE SOURCE: BURO.
RECOMMENDED

Ako se hrabro drznete i krenete u istraživanje tema koje su stručnjaci iz različitih sektora predvidjeli za godinu koja nam slijedi, nećete baš biti inspirirani za novu listu odluka. Svi problemi koje nam je donijela ova godina nastavit će se i u sljedećoj, neki čak i u intenzivnijem obliku. Kako bismo unijeli bar malo entuzijazma oko praznika i ipak s određenom dozom iščekivanja dočekali ono što slijedi, sastavili smo listu dobrih vijesti koje bi se mogle dogoditi u 2023.

GODINA ŽENSKOG Poduzetništva

Podaci iz zemlje pokazuju da je sve veći broj žena koje se hrabro odlučuju da započnu svoje biznise i ovo je doista odlična vijest. Ako se nastavi u ovom ritmu, sigurno je da će sljedeća godina biti jako dobra za sve žene koje su odlučile ostaviti svoj pečat u poslovnom svijetu.

VIŠE NOVCA U ŽENSKOM SPORTU

Ženski nogomet je zabilježio značajne rezultate prošle godine i time učinio da ga više ljudi širom planete gleda i prati. Europsko prvenstvo održano u lipnju pratilo je više od 360 milijuna gledatelja i gledateljica širom svijeta što je više nego duplo u odnosu na 2017. S ovom gledanošću i komercijalna strana je postala zainteresiranija i spremnija da ulaže.

gljive I ALGE BIt će FASHION YESS YESS

Oko 60% materijala koji koristimo za izradu odjeće je plastika, koja ispušta oko pola milijuna tona plastičnih mikrovlakana u ocean svake godine, prema izvješćima UN-a. Da bi olakšali ovo opterećenje životne sredine, dizajneri i proizvođači se sve više okreću rješenjima na bazi biljaka, praveći odjeću od algi, kore ananasa i gljiva.

Danski Ganni planira da do 2023. bude skroz bez kože, okrećući se alternativama kao što je VEGEA, koja je napravljena od kožice grožđa, biljnog ulja i poliuretana na bazi vode. Micelij, vretenasti korijen gljiva je osnova za nekoliko kožnih alternativa, pri čemu su se Hermes i Stella McCartney pojavili kao prvi korisnici. Proizvođači Miruma, tkanine u potpunosti bez plastike napravljene od kokosa i pluta, dobili su 85 milijuna dolara (69,7 milijuna funti) od investitora, jedan od njih je i BMW.

USPON NANO INFLUENcera

Društvene mreže se non stop mijenjaju i lista trendova za 2023. je preduga, ali ono što je više stručnjaka istaknulo jest da profili s velikim brojem pratitelja i lajkova više neće vladati digitalnim svijetom. Predviđanja su da će se društvene mreže zavrtjeti oko „malog običnog čovjeka“. Kako će se to odigrati? Ne znamo, ali pratimo situaciju.

SAZNAJ VIŠE: