SEARCH

Supermarketi kao turističke destinacije: kako generacija Z putuje?

Mladi putnici sve više pronalaze uzbuđenje u posjetima supermarketima diljem svijeta
19.07.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest/TikTok
RECOMMENDED

U današnjem digitalnom dobu, gdje se trendovi mijenjaju brže nego ikad, generacija Z stvara nevjerojatnu novu vrstu turizma koja se u posljednje vrijeme sve više ističe – turizam u supermarketima. Ovaj fenomen možda zvuči neobično, no u stvarnosti je odraz dubljih kulturnih i socijalnih promjena koje oblikuju naš svijet. Dok se mnogi još uvijek bave klasičnim turističkim odredištima poput muzeja, povijesnih spomenika ili plaža, mladi putnici sve više pronalaze uzbuđenje u posjetima supermarketima diljem svijeta. I sama sam se uhvatila kako na putovanjima provodim vrijeme u supermarketima na način da uspoređujem cijene, no ovaj novi trend je level up. Zašto su supermarketi toliko popularni, donosimo u nastavku teksta.

Jesu li supermarketi novi muzeji?

Što je točno privuklo generaciju Z da usmjeri svoje putničke avanture prema policama supermarketa? Odgovor leži u njihovom jedinstvenom načinu doživljavanja svijeta i kulture. Za razliku od prethodnih generacija koje su bile usmjerene na glavne turističke atrakcije, generacija Z traži autentične i neobične iskustava koja im omogućuju dublje razumijevanje lokalne kulture. Supermarketi, sa svojim bogatstvom proizvoda, predstavljaju svojevrsne ‘muzeje’ hrane – mjesta gdje se mogu otkriti zanimljivi proizvodi, lokalne specijalitete i jedinstveni okusi koji pričaju priču o zemlji i njenim stanovnicima.

Ovaj trend je posebno izražen na platformama poput TikToka, gdje su kratki videozapisi postali glavno sredstvo za dijeljenje iskustava i preporuka. Mnogi korisnici snimaju svoje avanture u supermarketima, ističući neobične proizvode, egzotična pića i lokalne delicije koje su pronašli. Ovi videozapisi ne samo da pružaju zabavu i informacije, već također stvaraju osjećaj zajedništva među gledateljima koji su uzbuđeni zbog otkrivanja novih proizvoda. Komentari i reakcije na ove objave često odražavaju fascinaciju i radost zbog novih okusa i iskustava, čime se dodatno potiče interes za ovakvu vrstu turizma.

@ba.noma

Milk in a bag? Unwashed eggs? Don’t even get me started on the ham-flavored chips 🤣 If you’re coming to Buenos Aires, get ready to encounter some unusual finds + surprises in your local grocery store! #groceryshopping #argentinegrocerystores #grocerystorefinds #lifeofatraveler #livingabroadlife

♬ Fun and happy whistling and ukulele(930822) – yutaka.T

Pored toga, posjećivanje supermarketa kao turističke aktivnosti pruža generaciji Z priliku da se poveže s lokalnom zajednicom na intimniji način. Dok se u tradicionalnim turističkim atrakcijama može osjećati kao promatrač, kupovina u lokalnom supermarketu omogućava putnicima da se usmjere na svakodnevne aktivnosti koje su integralni dio života ljudi na destinaciji. Ovaj neposredni kontakt s lokalnim načinom života stvara dublje i autentičnije iskustvo, koje često rezultira većim razumijevanjem i cijenjenjem kulture.

S obzirom na sve veći interes za ovaj trend, trgovine diljem svijeta počinju prepoznavati potencijal koji imaju kao turističke atrakcije. Neke trgovine prilagođavaju svoje ponude kako bi zadovoljile zahtjeve znatiželjnih putnika, nudeći specijalne proizvode i suvenire koji privlače posjetitelje. Također, povećava se i broj marketa koji se specijaliziraju za jedinstvene ili regionalne proizvode, što dodatno potiče zanimanje putnika.

@farahkhandilliwali

This is Duabi’s first automated supermarket with no staff and no cashier. 😱 Customers need to type in mobile number and tap the card to access the supermarket. You can buy whatever you want, many cameras on the roof keep track of your purchases. Once your shopping is done, you can walkout from the store. Your card is charged automatically for the purchases. Also you receive a digital receipt for purchase. What’s your thought on such Stores? 📍Location: Carrefour city+, Mall of emirates, Dubai. #reel #dubai #dubaicity #carrefour #automated #store #viralvideo #tiktok #farahkhandilliwali #dubai🇦🇪 #uae #reels__tiktok #contentcreator #information #technology

♬ original sound – farah17khan

Supermarketi

Supermarketi

U konačnici, fenomen turizma u supermarketima pokazuje kako generacija Z redefinira granice tradicionalnog turizma. Ovaj trend nije samo rezultat digitalne povezanosti, već i refleksija dubljeg želje za autentičnošću i neposrednim iskustvima. Dok nastavljamo svjedočiti evoluciji turističkih preferencija, jasno je da će supermarketi, s njihovim bogatstvom proizvoda i kulturnih priča, igrati sve važniju ulogu u oblikovanju budućnosti turizma. Generacija Z ne samo da istražuje nove destinacije, već redefinira što znači biti turist, i u tom procesu otkriva ljepotu i značaj u najneočekivanijim mjestima.

SAZNAJ VIŠE: