Što sve možemo naučiti od Hude Beauty?

Od investicije u iznosu od 6000$ do multimilijunskog beauty brenda
20.07.2022.
IMAGE SOURCE: Huda Beauty Instagram

The OG. The beauty mastermind. Business gal. Sve to je Huda Kattan. Vlasnica jednog od prvog uspješnog blogerskog beauty brenda . Bez pametovanja i floskula, HUDA nam je otkrila sve najbitnije korake koji su pomogli u stvaranju megauspješnog brenda koji je postao poznatiji i od nje same.

Ne vjerujem da postoji osoba koja nije čula za HUDA Beauty. Jedan od najpopularnijih i najpraćenijih beauty brendova i na Instagramu i na TikToku nastao je prije samo 9 godina. Vodeći svoje carstvo iz Dubaija, osvojila je toaletne torbice diljem svijeta, a počela je s umjetnim trepavicama. No, stvarni početak Hudinog osvajanja beauty industrije, započinje s njezinim YouTube kanalom, iako ona će sama reći da je sve počelo s otkazom.

Pretvori pad u uspon

Huda ulazi u svijet rada kao magistar financija. Neko vrijeme je čak i radila u struci. Iako poprilično nezadovoljna sa svojim poslom, ustrajala je, često je dolazila prva, a ostajala zadnja, natucala prekovremene i svejedno je, kad je došla recesija 2008, dobila otkaz. Za ovaj period, Huda danas kaže kako joj je bio idealan da se posveti nečemu što ju zapravo zanima. Upisala je tečaj za vizažiste, brzo počela raditi s poznatim klijentima poput Eve Longorie te se zaposlila kao Revlonov vizažist u Dubaiju. Na nagovor sestre, pokrenula je 2010. blog HUDA BEAUTY za educiranje o tehnikama šminkanja, a kako bi lakše demonstrirala svoje bogato znanje otvorila je i YouTube kanal. Kako se to često kaže, sve ostalo je povijest.

Pronađi strast

Raditi se mora, ali sve je lakše ako je rad smislen i ispunjen strašću. Nakon ekonomskog kraha 2008 i gubitka posla Huda je samoj sebi obećala kako nikad više neće raditi posao koji ju neispunjiva. Otkaz je za nju zapravo bio oslobođenje, ali i buđenje koje joj je pomoglo da razbistri prioritete u životu. Zato se posvetila onome što ju je oduvijek privlačilo i veselilo, te je u Los Angelesu upisala školu za vizažiste.

Okruži se ljudima koji te podupiru

Nitko ne može uspjeti sam. Imati potporu obitelji temelj je Hudinog uspjeha. Vjera u sebe je itekako bitna, ali da joj starija sestra Alya nije posudila prvih 6000$ investicije u pokretanje kompanije, priča o uspjehu trajala bi mnogo dulje i teže. Ovu bliskost prenijela je i na svoj tim. Posebno je zanimljivo kako Huda sama često naglašava i veliča cijeli svoj tim koji stoji iza njezinog uspjeha. Huda je iz prve ruke iskusila važnost zajednice kroz ostvarivanja komunikacije sa svojom publikom zbog koje je njezina kompanija bilježila eksponencijalan rast i probijala rekorde prodaje. Kad je započela s prvom rundom umjetnih trepavica – što je bio prvi lansirani proizvod HUDA BEAUTY kompanije – Sephora je naručila 7000 komada koji su trebali biti dostatni za godinu dana. Upravo zahvaljujući vjernoj fan bazi, ovih 7000 komada prodalo se u prvih tjedan dana. Tako je u prvoj godini ostvarila prodajne rezultate preko milijun dolara, a već sljedeće godine preko 10 milijuna.

Vjeruj u sebe, ali ostani skromna

Jednom prilikom je Huda izjavila kako je postojao o period kad su joj uspjeh i slava udarili u glavu do te mjere da joj je to moglo ugroziti poslovanje. Srećom brzo se otrijeznila i učila se kako postati lider. S glavom u krivim oblacima, ne prihvaćajući savjete svog tima i obitelji sve je moglo krenuti nizbrdo. Naučila se balansirati kreativnu ludost, i lidersku skromnost. Znajući kada svom timu reći ‘ne’, jer to situacija zahtjeva, a kada saslušati prijedlog tima iako se na prvu ne slaže. Sigurno jedna od najtežih i najvrjednijih lekcija. Pogotovo za one koji žele biti lideri.

Revidiraj poslovanje

Svaki stadij razvoja poslovanje zahtijeva drugačije parametre. Tako Huda na primjer navodi kako su joj u početku bili potrebni distributeri, kojih se kasnije riješila kada je mogla samostalno upravljati logističkim poslovima. Period eksponencijalnog rasta zahtijevao je mnoštvo lansiranja, ali vrijeme pandemije je dovelo do revidiranja i prekidanja proizvodnje svih proizvoda koji nisu bili profitabilni. Konstantno revidiranje poslovanja pomoglo je osigurati rast i uspjeh HUDA BEAUTY kompanije, a zahvaljujući fleksibilnosti i pravovremenog reagiranja na društveno stanje, vjerujem da će Huda uspjeti u svom naumu da stvori najveću beauty kompaniju na svijetu.

I dok čekamo što će Hudin tim napraviti sljedeće, sigurna sam kako ju čeka svijetla budućnost te da će uspjeti u svom naumu da postane Estée Lauder ovog vremena. Obiteljsko carstvo Kattan već broji uspješan makeup, skincare i parfemski brend. Unatoč svim preprekama, stresovima i krizama, Huda ustraje u svojoj megalomanskoj namjeni. I onda nek mi netko prigovori da su društvene mreže gubitak vremena.

SAZNAJ VIŠE: