Što se točno očekivalo od Daniela Leeja za Burberry?

Najiščekivanija revija na rasporedu Tjedna mode u Londonu je održana sinoć i internet naravno bruji od mišljenja. Pogledajte kolekciju brenda Burberry
21.02.2023.
IMAGE SOURCE: Imaxtree
burberry_nova_kolekcija_2
RECOMMENDED

Kolekciju sam pogledala sinoć i odmah ću vam reći da mi se sviđa. Sviđa mi se to što je Lee napravio nešto po svome, što nije igrao na sigurno, što je bio spreman riskirati, a ipak donekle ostati u kodovima brenda i što Burberry izgleda kao da bi se mogao svidjeti i mlađim generacijama. Internet je prepun komentara što je logično jer svi su napeto čekali njegovu debitantsku kolekciju za brend koji je do nedavno vodio Riccardo Tisci. Mišljenja su podijeljena. Neki kolekciju smatraju dosadnom i lijenom, neki su oduševljeni. Jedno je sigurno. Ne možete ugoditi svakome, a to posebno vrijedi danas kada će svi izraziti mišljenje bez potrebnih dodatnih informacija.

Napisala sam stotinu puta, napisat ću još jednom. Burberry nije lagan brend. Ovo je brend koji ima tradiciju dugu 170 godina i u tih 170 godina su imali jedan zvjezdani pret-a-porter moment i to je period kada je brend vodio Christopher Bailey. Po mom skromnom mišljenju Tisci nije radio dobar posao. Njegov senzibilitet se utopio u brendu i nastojanju da što više ostane u okvirima istog. Burberry više nije bež. Burberry je pun boja i razigranih printeva (print patke je oda naslijeđu brenda na jedan „quirky“ način). Muška kolekcija je odlična. Od silueta do printeva sve izgleda svježe, mlado, zaigrano. Nema ukočenosti, nema straha, Lee je odlučio dati svoju verziju brenda i to je razlog zašto su ga angažirali. Da je kojim slučajem na pistu pustio niz bež kombinacija s nekim akcentima u boji, Internet bi ga sasjekao. Kada riskira, opet nije dobro?

Obratite pažnju na torbe koje su njegov forte. Izjavio je da je veliku pozornost posvetio upravo modnim dodacima, segmentu u kojem Burberry nije imao hit godinama (ako i tada). Ne zaboravite da je Lee tvorac Pouch torbe koja je Bottegu Venetu izvukla iz ropotarnice prošlosti i nametnula je modernom potrošaču. Ovo nije Burberry kakav poznajete, ali je Burberry koji će gen Z tek upoznati.

SAZNAJ VIŠE: