Riccardo Tisci se doista trudio za vrijeme svoje vladavine u brendu Burberry ali je WOW efekt izostao. Kao da se nije dogodio dobar spoj unatoč svim poznatim licima koje je angažirao za kampanje i cool aktivacijama koje je Burberry imao. Burberry je kompliciran brend ali ga nije nemoguće re-brendirati ako uprava da dizajneru otvorene ruke i vjeruje u njegovu viziju. Kako stvari stoje, čini nam se da je Daniel Lee dobio povjerenje jer je i Burberry logo osvanuo u novom izdanju u čast njegove prve kampanje za kuću koja je objavljena danas. Lee je u kampanji nanizao cijeli spektar poznatih cool lica na čelu s reperom Skeptom koji je nosio njegov dizajn dok je Lee još bio u Bottegi Veneti.
Pored Skepte kao zaštitna lica brenda se pojavljuju Liberty Ross, Shygirl, Raheem Sterling, Vanessa Redgrave i drugi. Kampanja je posveta britanskoj prijestolnici sa svima poznatim lokacijama koje se pojavljuju u kampanji kao backdrop. Za vizuale je zaslužan genijalni Tyrone Lebon koji je s Leejom radio na Botteginim kampanjama. Prva kolekcija Daniela Leeja će biti prikazana 20.veljače 2023. godine, u sklopu Tjedna mode u Londonu. Jedva čekamo.