Stilski šalabahter: kako poznata influencerica nosi najpopularniju boju sezone

Sviđala vam se ružičasta (i njena simbolika) ili ne, ona je bez dvojbe najpopularnija boja sezone
19.08.2022.
IMAGE SOURCE: Valentino/ Instagram @handinfire

Rijetki su oni koje ružičasta ostavlja ravnodušnima. To niti ne čudi, jer ružičasta je mnogo više od “obične” boje. U posljednjih dvije stotine godina, još od Viktorijanske ere, ružičasta se nastanila u našoj kolektivnoj svijesti kao simbol ženskosti, nježnosti i girly estetike (čemu i dan danas svjedoče pokloni za djevojčice). Mogli bismo do unedogled filozofirati o tome kako ne postoje “muške” ili “ženske” boje, a ono što ih takvima čini samo je značenje koje smo im vremenom pridali i simbolika koju uz njih vežemo, no dubinske analize ovoga ćemo puta ostaviti za neke druge prilike.

Kada je manija jarkom ružičastom krenula teško je detektirati no mnogi za to “hot pink” ludilo krive film “Barbie” u režiji Grete Gerwig, u kojem glavne uloge igraju Margot Robbie kao Barbie i Ryan Gosling kao Ken, a čije su fotografije sa snimanja izazvale popriličnu količinu pažnje. TikTok je pomahnitao za Barbiecore estetikom (da, onom koja podsjeća na dane kada je zvjezdanom scenom harala Paris Hilton), pretraživanja “jarko ružičastih badića” na Pinterestu porasla su za 85%, a “jarko ružičastih cipela” za 50%. Platforma za prognozu trendova WGSN proglasila je “boju cvijeta orhideje” bojom godine, a odu ružičastoj ispisao je i Pierpaolo Piccioli, kreativni direktor modne kuće Valentino, koji je bojom toliko očaran da je, u suradnji s Pantoneom, kreirao vlastitu nijansu imena Pink PP, a koja je činila 40 lookova nove Valentino kolekcije za jesen/zimu 2022.

No, za razliku od ostalih, nježnijih nijansa ružičaste, ono što modni magazini nazivaju “hot pink” nijansom boja je ipak nešto drugačije simbolike. Još pedesetih godina obožavala ju je Elsa Schiaparelli koja je ju jarku ružičastu odjenula Zsa Zsu Gabor u kultnom filmu “Moulin Rouge”, koristila ju je kao boju svoje ambalaže i nazivala ju imenom “šokantna ružičasta”. I zbilja, za razliku od puderastih rozih tonova koji djeluju nježno, jarka ružičasta mnogo je drugačija, i dalje ženstvena, ali snažna, odvažna i, prije svega, optimistična. Ne čudi stoga što ju je modna svita objeručke prihvatila u vremenima kada nam optimizam treba više od ičega. Modne influencerice brže su je bolje uključile u svoju garderobu, a jedna od najvećih pobornica je Tiffany Hsu (@handinfire), popularna modna influencerica i buyerica koja radi za luksuznu modnu platformu Mytheresa. Tiffany nosi sve nijanse ružičaste, a u rukavu ima i podosta trikova kako stilizirati boju sezone.

Jedna od najzanimljivijih kombinacija je spoj ružičaste i jarke crvene koja uvijek djeluje efektno (poput primjerice The Attico odijela i sićušnog Jacquemus kardigana ili pak oversized Balenciaga jakne i ružičastih salonki). Tiffany često nosi i total lookove u ružičastoj boji, u kojima glavnu riječ vode super popularne Versace platforme, ali i drugi modni dodaci u identičnom tonu poput, recimo, ružičastih grilonki ili sićušne torbice. Osim lookova sačinjenih od ružičaste boje u istoj nijansi, od glave do pete, Tiffany nam je svojim primjerom pokazala koliko dobro mogu izgledati i kombinacije u nekoliko različitih nijansi ružičaste, poput izblijedjelih traperica sa širokim nogavicama u paru s gornjim dijelom kupaćeg kostima u nešto upadljivijem tonu.

Nedostaje li vam ove sezone inspiracije kako kombinirati ružičastu, Instagram profil @handinfire može poslužiti kao pravi stilski šalabahter, a ako je suditi po dosadašnjim kombinacijama koje nam je Tiffany servirala, ružičasta ostavlja dosta prostora za eksperimentiranje i igru. To je ionako ono što nam treba.

SAZNAJ VIŠE: