Švedska je zabranila prodaju anti-age skincarea mlađima od 15

Potaknuti podatkom da su tweensi među najvećim potrošačima kozmetičkih proizvoda, švedski lanac drogerija reagirao je zabranom
03.04.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Švedska je među prvim zemljama koja je odlučila stati na kraj zabrinjavajućem trendu koji je u porastu. Početkom ove godine pisali smo o fenomenu Sephora Kids, djevojčicama od 11 do 14 godina koje koriste anti-age te ostale skincare proizvode koji nisu namijenjeni mladoj koži. Brendovi Glow Recipe i Drunk Elephant te proizvodi poput retinola i kiselina najčešće su im na tapeti, a tinejdžerice se na društvenim mrežama hvale opsežnim jutarnjim i večernjim rutinama i znanjem o proizvodima i beauty sastojcima koji njihovoj koži nisu potrebni. Pomama je krenula u SAD-u i Sephora dućanima u kojima su masovno isprobavale beauty proizvode i usput ostavljale police drogerija u velikom neredu.

Na stranu to, zabrinjavajuć je boom korištenja skincare proizvoda i sastojaka poput retinola za odraslu kožu među pripadnicima Gen Alpha generacije i tweensima (djeca između 8 i 12 godina), a švedski lanac ljekarni Hjärtat objavio je podatak da se 20 do 40 posto njihovih klijenata odnosi na tinejdžere ispod 14 godina. Upravo zato više neće prodavati skincare proizvode s AHA i BHA kiselinama, vitamin A (retinoidi) kao ni vitamin C te pilinge bez dozvole roditelja ili propisanog liječničkog recepta. Ovim potezom nadaju se potaknuti razgovor roditelja i djece o nerealnim standardima ljepote te podignuti svijest o tome koliko aktivni sastojci i anti-age kozmetika mogu napraviti štete mladoj koži.

skincare

Pojava Seohora Kidsa dodatno je stavila naglasak na iskrivljene ideale ljepote kojima su mlade generacije izložene od djetinjstva – strah od starenja izraženiji je no ikad, a neovisno o dobi, sve smo nezadovoljniji fizičkim izgledom. Istraživanja pokazuju da jedan od deset tinejdžera želi izgubiti na kilaži, poremećaji prehrane sve su češći problem, a djevojčice kupuju i isprobavaju anti-age proizvode, bez edukacije i informiranja, kako bi ostale u trendu i postigle beauty look koji je u tom trenutku aktualan. Prag godina s kojima se sad ulazi u skincare kategoriju je sve niži, a osim aktivnih sastojaka, među ovom populacijom popularni su čistači, maske i serumi te spomenuti anti-age proizvodi koji mogu dovesti do ozbiljnih oštećenja kožne barijere i rezultirati osjetljivom i/ili reaktivnom kožom. Opravdan i hvalevrijedan potez iz Švedske.

SAZNAJ VIŠE: