Ryanair je jedan od primjera odličnog marketinga preko društvenih mreža – posebice TikToka. Nije trebalo puno da Ryanair postane poznat, dovoljan je bio jedan sarkastičan avion koji govori u svakom videu. Na prvi pogled jednostavni videozapisi donijeli su brendu impresivnih 1.5 milijuna pratitelja na TikToku što znači da nešto rade dobro.
Strategija Ryanair-a na TikToku usmjerena je na jasnu komunikaciju i puno komedije, a tvrtka koristi sve trendove koji su popularni na društvenoj mreži kako bi stvorila zabavan sadržaj za publiku. Primjer Ryanair-a pokazuje koliko je važno imati dobrog social media managera ako je tvrtka prisutna online. U današnje vrijeme baš ovakav sadržaj najbolje prolazi, a uz poznavanje trendova i publike na društvenim mrežama što je brend već pokazao, vjerujemo da će njegova popularnost i dalje rasti.
Uvijek ima ljudi koji će neke TikTokove smatrati neprimjerenim i previše direktnim, možda se čak i uvrijediti na neke komentare sarkastičnog aviona, ali na to Ryanair ima jednostavan odgovor koji je ujedno i njegov najpoznatiji slogan: „Catch flights, not feelings“.