Rimac Automobili imaju sjajan merch inspiriran Neverom

Kada je svjetlo dana ugledao službeni video u kojem Nevera Rimac Automobila, poput iznenadne oluje, tutnji cestama opustjelog paškog kamenjara, malo je tko ostao ravnodušuan
08.12.2022.
IMAGE SOURCE: 925Studio

Izvanredne performanse, neviđena brzina i neosporna elegancija automobila s hrvatskim potpisom istog je momenta zaokupila pažnju domaćih, ali i svjetskih medija popunjavajući naslove superlativima, izazivajući divljenje u svakom kutku planeta. U svega godinu i pol dana moćna je Nevera stekla kultni status i vojsku obožavatelja iz cijelog svijeta koji prate svaku novu vijest. Početkom prosinca odane Neverine fanove Rimac Automobili odlučili su počastiti pravom modnom poslasticom. Snimljenu objektivom zagrebačkog kolektiva 925STUDIO, i stylingom s potpisom Petra Trbovića, tvrtka je objavila kampanju za merch inspiriran upravo Neverom. Riječ je, naime, o drugoj kolekciji po redu. Prva je izašla još 2019. godine i bila je zamišljena kao teamwear, dok su joj inspiracija bile takozvane PCB linije s elektronskih komponenti.

Drugi po redu, Nevera merch sastoji se od pet novih odjevnih predmeta, majice dugih rukava s patentnim zatvaračem i visokim ovratnikom, tri majice kratkih rukava i svijetlo sive šilterice s logom Nevere. Osim što nadahnuće popularnom jurilicom merch daje naslutiti decentnim logotipima, detaljima i grafikama, čitava kolekcija sportski je elegantna baš poput Nevere, u prvom redu vrlo moderna, čistih linija i bez suvišnih detalja. Kako bismo saznali detalje o novoj kolekciji razgovarali smo s Petrom Svetecom, specijalistom za marketing u tvrtki Rimac Automobili.

Koja je bila nit vodilja pri kreiranju i tko je zaslužan za dizajn novog mercha?

Pri kreiranju ove kolekcije željeli smo osnovne, klasične odjevne komade približiti vizualnom identitetu brenda aplikacijama modernog dizajna te tako fanovima pružiti nebrojene mogućnosti igranja s vlastitim modnim izričajem. Za dizajn je zaslužan naš interni team grafičkog dizajna, pod art direkcijom Petra Popovića.

Kako to da ste se kao tvrtka vezana uz automobilsku industriju odlučili za merch koji je modni?

Malo je nespretno reći “modni” merch jer ga od samog početka i idejnih rješenja ne gledamo tako već kao kolekciju inspiriranu Neverom i Rimac brendom kreiranu za naše fanove i ljubitelje automobilske industrije. Svakako, veseli nas da je naša kolekcija percipirana kao modna!

U posljednje vrijeme često svjedočimo suradnjama brendova koji ne pripadaju istoj niši, planirate li u budućnosti možda suradnju s nekim modnim brendom?

Jedino što možemo za sada reći je to da savjetujemo da nas nastavite pratiti i u budućnosti.

Kakve su dosad reakcije publike?

Publika je izrazila oduševljenje na društvenim mrežama, gdje smo prvi put i plasirali našu novu kolekciju. Dugo nismo izbacili nove proizvode na Rimac storeu pa je tim više i uzbuđenje bilo veće.

Što nam spremate u budućnosti, možemo li očekivati još merch kolekcija s Rimac potpisom?

U budućnosti planiramo nadopuniti aktualnu kolekciju s još nekoliko zanimljivih predmeta, ali svakako ćemo raditi i na potpuno novim kolekcijama. Smatramo da je merch jako bitan kao poveznica s našim fanovima te pridonosi stvaranju i jačanju identiteta brenda.

SAZNAJ VIŠE: