Službeno je, Rihannino Fenty Beauty carstvo se širi i to na područje, čega drugoga, nego kose. Budući da je njen Fenty Beauty toliko popularan da konkurira brendovima koji se na tržištu ljepote nalazi godinama, ovo bi se možda činio kao najlogičniji korak, no opet sam postavila pitanje, zašto se još jedna slavna osoba „gura“ u područje kose?
Prvo su se apsolutno svi ugurali u polje šminke – od Kylie Jenner (koja je dosta rano počela) do Hailey Bieber i milijun drugih influencera koji su odlučili uhvatiti taj val i lansirati sjenila za oči, svoj puder ili nešto deseto. Rihanna je naravno bila jedna od njih, ali bismo nju mogli istaknuti iz mase jer se ona nije morala „probiti“ (ako se to tako može reći) kao ostali. Ona je već prije lansiranja imala tisuće fanova koji su samo čekali da isprobaju kozmetiku svoje omiljene pjevačice, tako da je već od samog početka njezin brend bio na tragu uspjeha. Ne želim reći da se ona nije potrudila, upravo suprotno, postavila je standard u kvaliteti make up proizvoda za koje je snimila brojne kreativne kampanje, a tu leži i njen uspjeh.

Sada su očito svi završili (ili nisu) s dijeljenjem svojih mudrosti u području kozmetičkih proizvoda i vrijeme je za prijelaz na drugu industriju, a što je bolje i logičnije od proizvoda za kosu. Zašto su svi sada opsjednuti kosom je dobro pitanje, možda jer smo jedno vrijeme koristili bezbroj proizvoda koji nisu bili previše korisni, radili užasno zalizane repove i punđe te zanemarili njegu kose, za razliku od njege lica ili tijela. Moguće da su taj propust namirisale slavne osobe koje su odlučile podijeliti svoju ekspertizu (ili manjak iste) sa svojim pratiteljima. Ne kažem da proizvodi slavnih za njegu kose nisu kvalitetni, ali nagledali smo se failova na make-up sceni kada je svaki malo poznatiji influencer odlučio lansirati svoju liniju.

Jedna od slavnih osoba koja je među prvima odlučila zakoračiti u svijet njege kose je Beyonce. Prije nekoliko mjeseci smo svjedočili lansiranju njezine Cécred kolekcije s nekoliko temeljnih proizvoda za njegu kose. Moram priznati, da ne radim tu gdje radim, ne bih ni znala da je Beyonce napravila hair liniju, a razlog je njezin oskudni angažman na društvenim mrežama. Rihanna tu ima potpuno drugačiji pristup – uvijek je bila aktivna na društvenim mrežama i prisutna na svakom koraku razvijanja brenda, pa tako i ovaj put.

Fenty Hair
Nova linija proizvoda za kosu objavljena je u zajedničkom Instagram postu Rihanne i Fenty Hair. U objavi je i najava za lansiranje koje bi se trebalo dogoditi 13. lipnja i poveznice koje vode na prijavu kako bi korisnicima omogućili pristup online trgovini prije svih drugih. Budući da je Rihanna i sama poznata po svom eksperimentiranju frizurama, iskoristila je taj trenutak kako bi se pridobila povjerenje fanova i uvjerila ih da zna o čemu priča.
Sve to zvuči odlično, ali sada dolazimo do dijela koji mi baš i nije jasan. U objavi se također navodi da se radi o „fleksibilnoj liniji proizvoda“ koja je navodno pogodna za sve tipove kose. Je li to zaista moguće? Prvo sam mislila da sam nešto krivo razumjela, no doista tako piše: svaki proizvod je osmišljen za jačanje i obnovu svih vrsta kose.
To zvuči odlično, ali kao netko tko već godinama njeguje svoju prirodno kovrčavu kosu, imam svoje sumnje u proizvode „za sve vrste kose“. Ja znam da u svakom trenutku moram imati svoje posebne proizvode koje rijetko kada promijenim. Obično nađem nekoliko i držim ih se čvršće od svoje make-up rutine i sama pomisao da koristim nečiji tuđi šampon i regenerator ili bilo što drugo me užasava. No, to sam možda samo ja i moja opsesija zdravim kovrčama. U svakom slučaju, ne sumnjam da će Rihanna lansirati kvalitetne proizvode kao što je napravila i s Fenty Beauty i Skin, a hoće li doživjeti isti hype, saznat ćemo uskoro.