Rhode izbacuje lip tretman od marakuje i čini se da ga ljudi žele

Hailey Bieberin brend Rhode Beauty je lansirao limitirani lip tretman s peptidima od marakuje. Priznat ćemo, izgleda jako primamljivo, no je li javnost prihvatila ovaj proizvod?
30.03.2023.
IMAGE SOURCE: Rhode Beauty/ Instagram @haileybieber

Kako se izvući iz skandala? Sudeći po receptu Selene Gomez, Kylie Jenner i Hailey Bieber, dovoljno je da izbaciš novi proizvod svoga brenda. Ove tri djevojke, nakon mjesec dana poprilične drame, u slično vrijeme su najavile lansiranje novih proizvoda unutar vlastitith beauty brendova. Seleni je to, naravno, najbolje pošlo za rukom. Njezin su već voljeni brend Rare Beauty, nakon cijelog skandala u kojem je ona bila žrtva, ljudi zavoljeli još više. To dokazuje podatak da je pretraga za njezinim brendom skočila za 500%. Selena je to dobro iskoristila te lansirala nježno ulje za usne „Soft Pinch Tinted Lip Oil“. Ljudi su oduševljeni. Kylie Jenner s druge strane, nije bila te sreće. Jenner je najavila lansiranje dva nova Kylie Cosmetics proizvoda: maskaru i tekuće mat sjenilo.

Nitko nije zainteresiran, štoviše, optužili su Kylie Cosmetics da svojom maskarom kopira pakiranje Maybelline maskare. Pratitelji u komentarima pišu da su proizvodi dosadni, neoriginalni te da mat make-up nitko više ne koristi. A što je s Hailey Bieber i njezinim brendom Rhode?

Haileyin brend „Rhode Beauty“ zadnjih se tjedana pronašao na crnoj listi. Razlog tome je taj da je navodno najpopularniji proizvod s peptidima Lip Treatment nekim korisnicima uzrokovao rane na usnama. Prisjetimo se, prošloga lipnja kad je lansiran, „Rhode Beauty“ je bio najpriželjkivaniji celebrity brend, a Hailey Bieber ikona njege lica i clean girl estetike. Nakon njezinog mean girl ponašanja, pala je relevantnost i nje i njezinog brenda. Međutim, stigla je informacija da Rhode Beauty izbacuje limitirani lip tretman s peptidima od marakuje. Kako to prolazi kod ljudi?

U sklopu projekta „Passion“,  lansiran je Passionfruit Jelly Peptide Lip Treatment iz Rhode laboratorija. Najpopularniji tretman kojeg su ljudi prvo voljeli pa onda mrzili dobio je voćnu verziju: sadrži note svježeg grejpa, latica jasmina te marakuje. Na Rhode stranici piše da je riječ o proizvodu koji ima istu hranjivu formulu kao i njegove ostale verzije sastojeći se od peptida i karite maslaca. Ljudi su iznenađujuće pozitivno dočekali ovaj limitirani proizvod. Naravno, i dalje ima hrpa negativnih komentara, posebice na njezinom profilu gdje već odbijaju proizvod, no mnogima ovaj lip tretman zvuči jako primamljivo. Složit ćemo se, primamljiv je i nama.

Voćne note, sočni opisi, fotografije kampanje proizvoda u zdjeli leda s kriškama marakuje iz kojih vrišti riječ „osvježavajuće“…kako ne bi bilo primamljivo? Tako se radi kampanja. Zaboravili smo da je originalni lip tretman dobio po repu zbog upitnih sastojaka. Jedino što želimo je da nam usne mirišu po marakuji. Možda zato Kylie Jenner nije uspjelo. Danas svi otkidaju na sjajno, sočno i čisto. Kylie nije mogla puno postići s mat sjenilima i maskarom čije pakiranje doista podsjeća na Maybelline. Što se tiče Hailey Bieber, neće je ljudi samo tako pustiti na miru, no Passionfruit Jelly Peptide Lip Treatment će se definitivno rasprodati.

SAZNAJ VIŠE: