M Jewelers su doista cool brend i ne postoji bolja riječ da ih opišemo. Osnovani su New Yorku koji im je bio jedino prodajno mjesto, a od prošle godine su krenuli sa širenjem poslovanja u Los Angeles i Tokyo. Njihov nakit ste sigurno vidjeli na poznatim Influencericama poput Belle Hadid, Emily Ratajkowski, Anitte, a prepoznatljivi su po pločicama s imenima i inicijalima. Svaki lančić koji kupite kod njih može biti personaliziran.
Ako se pitate gdje gen Z kupuje nakit, odgovor je ovdje. Brend je skovan po mjeri modernog potrošača (sve je u skladu s aktualnim trendovima) i jedan je od najbrže rastućih brendova nakita u sjevernoj Americi.
Tijekom 10 godina rada su ostvarili brojne suradnje s poznatim brendovima kao što su Nike, Kith i MLB. U skladu sa strategijom i ciljanom publikom njihovo oglašavanje je koncentrirano na društvene mreže gdje objavili video kampanju koja je postala viralna. Kada se video proširio društvenim mrežama mnogi su mislili da gledaju pravu snimku s nadzorne kamere u nekom dućanu nakita, međutim radilo se o M Jewelers kampanji. O čemu se radi? O pljački. Pogledajte video.