Hoće li „Quiet Outdoors“ estetika osvojiti svijet kao „Quiet Luxury“

„Quiet Outdoors“ estetika bi mogla postati glavni trend mode za vanjske aktivnosti u nadolazećoj godini. Saznali smo o čemu se radi
24.12.2023.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Posljednjih godina sve više ljudi pokazuje interes za zdraviji stil života i aktivnosti u prirodi, poput planinarenja, kampiranja i općenito uživanja u prirodnom okruženju. To je naravno bila odlična prilika za brendove sportske odjeće koji su od toga imali velike koristi. Tu je nastala i „gorpcore“ estetika koja zapravo polazi od kolokvijalnog izraza za traku za trčanje. Ljubitelji aktivnosti u prirodi priklonili su se estetici trenda, što su odmah iskoristile i luksuzne modne kuće koje su se ubacile u trend mode za vanjske aktivnosti.

quiet outdoors

Luksuzni brendovi ubrzo su našli način da povežu luksuz i outdoors estetiku iz čega su proizašle brojne suradnje poput Guccija i North Facea i Adidasa i Monclera. Nije prošlo mnogo vremena nakon čega su luksuzne modne kuće počele i same lansirati svoje kolekcije za različite vanjske aktivnosti, a odmah nakon toga su njihov primjer počele pratiti i high street marke poput Zare i H&M-a. Danas velik broj luksuznih i high street brendova ima kolekcije posvećene vanjskim aktivnostima, a najpopularnije je još uvijek skijanje.

quiet outdoors estetika

„Quiet Outdoors“ estetika

Međutim, u vremenu kada trendovi jednako brzo prolaze koliko i dolaze, „gorpcore“ trend se već hladi i prijeti mu novi trend nazvan „quiet outdoors“. Slično kao „quiet luxury“ estetika koja je stekla iznimnu popularnost, možemo očekivati da će i „quiet outdoors“ trend postati sve popularniji u nadolazećoj godini. Upadljivi modeli zamijenit će se s jednostavnom i kvalitetnom odjećom s minimalnim logotipima i odličnom izdržljivošću.   

estetika
outdoors estetika

To bi moglo potaknuti robne marke da se okrenu stilovima koji spajaju korisnost i modu poput najpopularnijih Salomon i Asics modela čija je popularnost porasla za više od 70 %. Izdržljivost i izvedba su sve važniji korisnicima i mogli bi znatno utjecati na popularnost modela u svim cjenovnim kategorijama. To znači da će se svi brendovi morati ponovo prilagoditi i pokušati osvojiti pozornost publike, što nije lako napraviti u masi proizvoda kojom smo okruženi danas.

vanjske aktivnosti

Uvijek će postojati oni koji preferiraju luksuzne marke i poznate brendove, ali u današnje vrijeme sve više ljudi teži tišoj estetici pa bi prihvaćanje „quiet outdoors“ trenda moglo bi biti ključno za sve koji žele osvojiti modu na otvorenom. U svakom slučaju jedva čekamo redefiniranju vanjske mode i inovacijama koje ćemo sigurno uskoro imati priliku vidjeti.

SAZNAJ VIŠE: