Prada Beauty Flower Market je trenutno na putu oko svijeta, a njegova zadnja stanica bila je u New Yorku, točnije u Washington Square Parku. Prepoznatljiva pastelno zelena boja ostavila je poseban dojam u svakom gradu, a posjetitelji su uživali u jedinstvenom iskustvu i atmosferi koja je uspjela spojiti luksuz i prirodu na jednom mjestu.

Cvijeće u živim bojama stvara vizualno očaravajući ambijent, idealan za estetične slike, ali u isto vrijeme u fokus stavlja Pradine Paradoxe parfeme. No, iako je fokus na promociji parfema, Prada uspijeva stvoriti doživljaj koji odiše luksuzom i time pojačava emocionalnu povezanost s brendom, na suptilan i nenametljiv način. Na prvi pogled, ovo se možda ne čini kao revolucionarni marketinški potez, ali budimo realni, da se Prada putujuća tržnica pojavi u našim krajevima, znamo gdje bi se svi uputili i vjerojatno vratili kući s jednim ako ne i više parfema.

Zašto je Prada putujuća tržnica toliko uspješna?
Budući da ovo nije ni prvi ni zadnji oblik pop-up shopa koji smo vidjeli kod brojnih brendova, ne možemo reći da je riječ o inovativnoj ideji, ali sigurna sam da jedan od ključnih aspekata uspješnosti leži u posebnom iskustvu koje pruža. Na primjer, posjetitelji u New Yorku, između ostalog, imali priliku posjetiti ekskluzivni Virtual Flower Lab, gdje su mogli istražiti svijet Prada Paradoxe mirisa kroz interaktivne sadržaje. Prostor je posjetiteljima nudio jedinstveno iskustvo 3D skeniranja tijela, obilazak stanica za nadopunu parfema i izradu cvjetnih aranžmana. Prada je time uspjela stvoriti ne samo vizualno, već i senzorno bogato iskustvo, spajajući osjetila mirisa i vida.
Voljeli mi priznati ili ne, nije tako teško utjecati na našu želju za kupnjom ni na našu percepciju o brendu. Kupnja je često povezana s pozitivnim osjećajem, a sigurna sam da je Prada putujuća tržnica uspjela oduševiti mnoge i navesti ih da sami požele njihove proizvode.


Putujući market prošao je kroz mnoge svjetske destinacije, uključujući Šangaj, Pariz, Ženevu, Frankfurt, New York i Hangzhou, a putovanje se nastavlja prema Berlinu, Milanu i Ateni. Svaka destinacija ima svoje specifičnosti, no Prada uvijek uspijeva ostaviti snažan dojam, koristeći lokalne elemente kako bi brend ostao relevantan i privukao raznoliku publiku, što zasad savršeno funkcionira.

