U svakom tekstu na temu tihog luksuza ili old money estetike pročitat ćete ime brenda Loro Piana. Poznati su po luksuznim decentnim komadima koje kupujete za cijeli život, a nikako za jednu sezonu ili za Instagram. Loro Piana nije trendovski brend, ali se prometnuo kao mainstream ime zahvaljujući gore spomenutom trendu tihog luksuza i kolektivne opsesije sa Sofijom Richie koja je sebi napravila rebranding godine. U tu priču se Loro Piana uklapa odjećom ali i modnim dodacima s naglaskom na jednu torbicu koju svi nose. Radi se o modelu Pouch koji je jako jednostavan i pročišćen dizajnom i dolazi u nekoliko različitih boja i vrsta koža.
Torba je mala i nije prigodna za posao ili za trenutke kada trebate provesti cijeli dan u gradu, ali kao zgodan dodatak ljetnoj kombinaciji je idealna. Najtraženija (i najskuplja) verzija dolazi od nojeve kože i košta oko 5000 eura. Teško ćete ih pronaći na e-commerce platformama jer su uglavnom rasprodane te vam je najbolja šansa da odete u fizičku trgovinu brenda i pokušate uloviti neki primjerak. Sofia Richie posjeduje model od bijele glatke kože, Gigi Hadid je viđena u nekoliko prigoda s istim modelom u bijeloj i boji konjaka.