Određeni skincare proizvodi ne zadržavaju se dugo na policama – njihova učinkovitost čini ih vjernim saveznikom u njezi kože već dugi niz godina. Imaju određenu reputaciju, reklo bi se. U svijetu ljepote, preplavljenom novitetima i velikim obećanjima, teško je odlučiti se nešto novo isprobati. Svakodnevno na tržište dolazi novi serum, krema ili maska, svaki sa svojim “revolucionarnim” formulama i tvrdnjama o transformaciji kože. No, ono što nas možda natjera da se odlučimo isprobati neki novi proizvod je kad su u pitanju određeni brendovi kojima vjerujemo. Uvijek će nam novi proizvodi takvih ekskluzivnih brendova izazvati zanimanje jer smo njihove proizvode koristili prije 10 godina, a koristimo ih i sad.

Za proizvod koji korisnici ponovno kupuju nije dovoljno samo dobro osmišljeno pakiranje ili marketinška kampanja – on mora opravdati očekivanja, pružiti neke vidljive rezultate. On dobiva kultni status, pogotovo jer se nalazio u kozmetičkim torbicama naših mama, a i dalje je jednako dobar. Prva mi na pamet pada Elizabeth Arden 8 Hour krema koja je omiljena svima, od vizažista do naših baka. U zadnje se vrijeme događa da neki kultni, obožavani proizvodi mijenjaju svoje formulacije, što mnogima ne sjedne baš dobro. Upravo je u tome stvar – vjerni ste nečemu jer vam odgovara i ne želite to mijenjati. Novi proizvod izazvat će vam zanimanje ako stari više ne ispunjava očekivanja, ili ako je novitet nekih ekskluzivnih brendova koji su tu već generacijama.

Popularni proizvodi ekskluzivnih brendova
Zato uvijek razmišljam o tom kultnom statusu i što on predstavlja. Danas bi se reklo da i neki proizvodi novih brendova dobivaju kultni status zbog velike potražnje, ali je prerano govoriti hoće li ga ti brendovi uopće dobiti. No, ako brend ne opstane, ne opstaje ni proizvod. Stoga, pogledajmo neke kultne brendove i njihove najtraženije proizvode od kojih ste jedan ili dva sigurno imali barem jednom u životu.

Elizabeth Arden “Vitamin C Ceramide Capsules Radiance Renewal Serum”
Moćni serum u kapsulama, 178 puta jači od tradicionalnog vitamina C, pomaže ujednačiti ten, smanjiti hiperpigmentacije i pružiti koži zdravi sjaj. Ceramidi dodatno jačaju kožnu barijeru i štite od vanjskih utjecaja.

Clinique “Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator”
Hidratacija je ključna za zdravu i njegovanu kožu, a ova Cliniqueova krema osigurava dugotrajnu vlažnost i svježinu zahvaljujući inovativnoj tehnologiji bio-fermentirane aloe vere i hijaluronske kiseline. Ova lagana gel-krema omiljena je zbog svoje sposobnosti da hidratizira kožu čak i nakon umivanja.

Clarins “Double Serum”
Ovaj moćan anti-age serum kombinira 22 biljna ekstrakta, uključujući ekstrakt kurkume, kako bi potaknuo regeneraciju kože. Njegova dvostruka formula pruža hidrataciju, učvršćuje kožu, smanjuje bore i vraća koži elastičnost, čineći je mladolikom i sjajnom.

Shiseido “Vital Perfection Soft Cream”
Za one koji traže vrhunske anti-age proizvode, Shiseido Vital Perfection krema predstavlja luksuznu njegu koja u samo tjedan dana vidljivo učvršćuje kožu i pruža joj mladenački izgled. Obogaćena snažnim sastojcima, ova krema osigurava blistavu i zaglađenu kožu, čineći je jednim od najtraženijih proizvoda u premium skincare segmentu.

Bobbi Brown “Vitamin Enriched Face Base”
Multifunkcionalni proizvodi postaju sve popularniji, a Bobbi Brown krema kombinira svojstva hidratantne kreme i primera, pružajući koži potrebnu njegu i pripremu za besprijekoran make-up. Formula bogata shea maslacem te vitaminima B, C i E osigurava dugotrajnu hidrataciju i zaštitu kože od vanjskih čimbenika.

Estee Lauder “Advanced Night Repair”
Ovaj kultni serum s Chronolux™ Power Signal tehnologijom djeluje na sve znakove starenja, dubinski hidratizira kožu i pruža joj mladolik sjaj. Njegova inovativna formula pomaže smanjiti fine linije, poboljšava elastičnost kože i vidljivo smanjuje proširene pore, pružajući 8-satnu antioksidativnu zaštitu.

Dr. Jart+ “Pore Remedy Primer”
Dr. Jart je poznati korejski brend koji već 20 godina donosi inovacije. Oni su među prvima uveli BB kremu koja je postala omiljeni proizvod koji spaja njegu kože i makeup. Ovaj lagani primer bez silikona hidratizira, zaglađuje kožu i smanjuje vidljivost pora. Obogaćen pantenolom i kompleksima za pročišćavanje kože, pomaže u održavanju optimalne hidratacije i priprema ten za dugotrajan make-up.

Sensai “Dual Essence”
Sensai je japanski brend koji njeguje “Saho” filozofiju u pristupu njezi kože. To je japanski ritual dvostrukog čišćenja lica i dvostruke hidratacije. Ova dvofazna esencija je sve što vam treba za svakodnevnu njegu, kombinira uljne i vodene sastojke za dubinsku hidrataciju i blistav izgled kože. Pomaže u zaglađivanju teksture kože, smanjuje fine linije i poboljšava cjelokupni tonus tena.

Origins Youthtopia “Plumping Apple Face Moisturizer With Peptides”
Luksuzna krema s ekstraktom matičnih stanica jabuke i peptidima, noviji je proizvod Originsa, ali bestseller diljem svijeta. Poboljšava elastičnost kože, pruža intenzivnu hidrataciju i revitalizira ten. Bogata formula ove kreme djeluje protiv znakova starenja i smanjuje izgled pora.

Pronađite ove proizvode u FABUspotu
FABUlous Weekend promocija traje od 28. do 30. ožujka. Uz kupnju iznad 10 eura dostupan je popust od 20 % na sve za njegu kože uz kod “SKIN”. Vrijedi na FABUspot webshopu, uz uvijek besplatnu dostavu, plaćanje na rate i poklon uz svaku online kupnju te u svim FABUspot parfumerijama (Zagreb, Split, Dubrovnik).
Za one koji žele dodatni korak u njezi kože, FABUspot nudi širok spektar beauty usluga koje omogućuju personalizirani pristup i stručne savjete. U njihovim parfumerijama u Zagrebu i Splitu dostupne su FABUlous usluge poput masaže lica, brow lifta, manikure i trajnog laka. Osim toga, u Zagrebu je dostupna i Lancome Skin Screen usluga analize kože, koja omogućuje preciznu dijagnozu i prilagođene skincare tretmane u specijaliziranoj Lancome kabini. Ove Lancome Skin Screen usluge su besplatne uz kupnju Lancome proizvoda.

Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji: FABUspot x BURO247HR