Gen Z je malo koju stvar sahranila kao razdjeljak sa strane (i emoticon koji plače od smijeha) i ekskomunicirala ga na TikToku i u stvarnom životu. Ali nostalgiji nema kraja pa se sada vraća na scenu i to, ni manje ni više, nego baš na scenu Gen Z. Počelo je polako, stidljivo, u drugoj polovici prošle godine.
Miu Miu kampanja za jesen 2022. sa Sydney Sweeney i Emily Ratajkowski bila je prvi korak. Y2K groznica sljedeći. Bilo da ste u timu Indie Sleaze (svako tko voli Chloe Sevigny i cijelo desetljeće, teško da će se odreći ispeglanih nejednakih šiški na stranu) ili vas više radi r’n’b vibe i Aalyah duge šiške preko pola lica, jasno je da je vjetar promijenio pravac.
Kako da ga stilizirate? Dva glavna trenda su potpune suprotnosti. Jedan je isfenirana kosa puna volumena u stilu supermodela devedesetih kao što su ga nosile Cindy Crawford i Claudia Schiffer, a drugi duboki razdjeljak sa strane na ravno isfeniranoj ili ispeglanoj kosi. Ne zaboravite da će većini ljudi bolje stajati razdjeljak s jedne strane (baš kao što svatko ima “svoju stranu” s koje se voli fotkati), a ovo je odličan način da se ta strana stavi u fokus i u stvarnom životu, ne samo na Instagramu. Promjena frizure bez rizika i odlaska kod frizera? Mi smo za.