SEARCH

U čemu je problem s novim Phoebe Philo t-shirtom?

Phoebe Philo je predstavila pamučnu majicu od 500 eura i ljudi nisu sigurni što misliti o ovom potezu. Postoji li zaista neki problem s ovom majicom?
18.02.2025.
IMAGE SOURCE: Phoebe Philo, Profimedia
RECOMMENDED

Zanima me tko kupuje Phoebe Philo i kako se dropovi prodaju. Kako je riječ o privatnom brendu, podatke o prodaji gotovo je nemoguće saznati i Philo sve drži u tajnosti. Znamo da je njezin povratak krajem 2023. bio velika stvar, prva kolekcija se rasprodala dosta brzo, što je pokazalo da interes i potreba za njezinim dizajnom postoji. Mišljenje o kolekciji je tada svatko imao, a kritike su se najčešće vezale uz paprene cijene. Realnost je da se ne razlikuju toliko od ostalih luksuznih brendova iz njezine kategorije i zapravo ne znam što drugo su ljudi očekivali.

Dizajn Phoebe Philo danas najčešće viđamo na it djevojkama s A-liste, od Kendall Jenner, Hailey Bieber ili Chloe Sevigny, a sigurno su joj se vratile i žene koje su štovale i nosile njezin dizajn iz vremena dok je vodila Celine. Jedino što možemo je donijeti zaključak na temelju trenutačnog stanja na tržištu, i u usporedbi s ostalima rekla bih da se Philo solidno prodaje.

Kering je u velikim problemima, ponajviše zbog Guccija u kojem je situacija trenutno neizvjesna i bilježe veliki pad zarade. Niti ostali brendovi iz njihovog portfelja ne stoje najbolje, baš kao niti u LVMH-u, a ono što najbolje prolazi je luksuz iz najviše kategorije. Hermes je imao odličnu godinu i u 2024. zarada je došla do četiri milijarde eura. Prodaju se dobro oni koji su stabilni – Miu Miu i Prada – dakle, Philo, kao adresa za ultimativni luksuzni minimalizam namijenjen visokoj klasi, brend koji je stabilan u svakom pogledu, vjerojatno dobro posluje s dropovima u kojima osnove suvremene, nosive i chic garderobe pronalaze vjerni klijenti koji vole (istinski) tihi luksuz.

phoebe philo
phoebe philo

Philo se nakon isključivo online prodaje krajem prošle godine proširila na fizičke dućane poput Bergdorfa u New Yorku, Dover Street Marketa u Londonu, a širi se na veleprodaju u Parizu, Milanu, Los Angelesu i Miamiju. Međutim, pitanje – tko osim celebrityja nosi Phoebe Philo – pokrenulo se nakon što je u novom dropu u prodaju pustila dva t-shirta s brendingom. Društvene mreže imale su štošta za reći, a dio smatra da je brendirani t-shirt nešto što ne pripada u ponudu dizajnerice te da se ovime “prodala” i zapravo iznevjerila svoju filozofiju i imidž brenda. U čemu je zapravo problem?

phoebe philo

Problematika oko Phoebe Philo pamučne majice

Majica s printom i natpisom rađena je od najfinijeg pamuka, na sebi nosi efektnu grafiku, a cijena iznosi 500 eura. Ovo je ipak možda više nego išta drugo samo pokazatelj da se i diskretni brendovi kao što je Phoebe Philo moraju prilagoditi tržištu kako bi opstali i privukli nove klijente. Streetwear je neizbježan i za dizajnerske kuće. T-shirt je jedan od načina kako se približiti mlađoj generaciji i predstavlja savršeni komad za ulazak novih klijenata u brend. Također, idealan je za one koji žele imati dio Philo brenda, ali im ostatak ponude, poput kaputa od 8500 eura, prelazi budžet. Tržište je zasićeno brendovima koji nude minimalizam i pročišćenu estetiku i Philo se vratila u trenutku kada je konkurencija velika i svatko se nečime mora više istaknuti. Je li majica nešto što se kosi s Phoebe Philo filozofijom? Zapravo je riječ o bazičnom artiklu koji je Philo učinila luksuznim, elevated komadom i ni na koji način se u suštini ne kosi s ostatkom ponude.

Da se razumijemo, ovo nije t-shirt koji je jeftin, ali je u odnosu na ostatak ponude dosta povoljniji. Zaista je bespredmetno je govoriti o tome koliko koštaju dizajnerske majice i jesu li cijene opravdane, osobito u trenutku kada cijene luksuza divljaju. Znate što možete očekivati od ovakvih brendova. Cijena je velika jer plaćate brend i sve što predstavlja ime Phoebe Philo. Majica je rađena od premium materijala, print izgleda efektno i Philo je u svom stilu obični predmet poput majice pretvorila u vrlo chic dizajnerski komad koji je nosiv, što je ključno za njezin dizajn.

phoebe philo

Tu priča staje jer i dalje pričamo o pamučnoj majici iza koje ne može stajati veliko zanatsko umijeće ili inovativna tehnika koja može opravdati cijenu od 500 eura. Tko će ih kupiti? Čini se da ima zainteresiranih jer su neke veličine na web shopu nedostupne. Ovaj se potez više čini kao ispitivanje tržišta i publike kako bi brend ostao relevantan – jer svijet niti kupci nisu isti kao prije desetak godina. Dvije pamučne majice zato nisu nešto zbog čega možete reći da je brend izdao svoj core i sve ono na čemu se temelji.

SAZNAJ VIŠE: